Hebo Racing 4

Status
Not open for further replies.
ik heb em ook zien hangen, daar bij de testbank.
hij leek wel korter en dikker dan de R2 :)..
dat is wat ik weeet.. :D heb em natuurlijk zelf niet ..

Hr4 bestaat niet, er is verwarring ontstaan toen er in een hebo catalogus een drukfout stond. bije en HR2 uitlaat stond dat het een HR3 was. echter is er toendertijd nooit een HR3 uitlaat geweest. nu is er dus wel een nieuwe Hr uitlaat en dat is dus gewoon de 3. @ speelmans bij de bank verkochten ze deze pijp btw ook en daar noemden ze hem ook al HR4 :L

opzich boeit het geen drol hoe die heet, hij zou ook dildo racing5 mogen heetten van mij, waar het uit eindelijk allemaal om draait is de prestaties. en die zouden gewoon geblokeerd gemeten moeten worden op de bank. mol heeft toendertijd ook een uitlaten test gedaan met speed2004 en 24mm vlak meen ik? dus als MSSH de pijp zou kunnen testen zou je hem zo kunnen vergelijken met die andere geteste uitlaatjes :)

HR4 bestaat dus degelijk wel ! heb ze vorige week in handen @ scootermania en is helemaal anders dan de HR2 , scootermania is @ jubbega gekomen met sonic met aerox blok onder met HR4 !

ben ook wel benieuwd naar testresultaten. wilde me al een HR2 kopen maar als er nu dus een "HR 4" uit is dan haal ik liever die. maar goed, ik wacht ff de reacties af.

robo5 said:
HR4 bestaat dus degelijk wel ! heb ze vorige week in handen @ scootermania en is helemaal anders dan de HR2 , scootermania is @ jubbega gekomen met sonic met aerox blok onder met HR4 !

1-2-4-5-6

huh waar is 3 gebleven dan? :rolleyes:
volgens mij komt na 2 altijd nog 3, lees mijn verhaaltje nou maar dan snap je hem hopelijk wel. iedereen noemt deze nu de 4, omdat iedereen d8 dat er al een 3 was, maar dat was dus een drukfout in de catalogus en dat was gewoon de 2, nu is er wel een echte opvolger en dat is dus de 3.

LEES:

MHRntt said:
hier de correctie :) , die bestaat wel, maar in hele kleine oplage. Staat ook ergens vermeld in een topic. Weet alleen zosnel niet meer welke topic het was.

Gaat dus over de HR3

mcjeen said:
1-2-4-5-6

volgens mij komt na 2 altijd nog 3, lees mijn verhaaltje nou maar dan snap je hem hopelijk wel. iedereen noemt deze nu de 4, omdat iedereen d8 dat er al een 3 was, maar dat was dus een drukfout in de catalogus en dat was gewoon de 2, nu is er wel een echte opvolger en dat is dus de 3.

Ik denk toch wel dat hij gelijk heeft.Als jullie kunnen tellen tenminste.Zo heel dom zijn van Hebo om een HR4 te maken terwijl er geen HR3 is.Lijkt me meer dan logisch.

ABT said:
Dan kan je uren gaan ouwehoeren over hoe tegek hij er wel niet uitziet, maar daar bereik je niks mee.

De enigste manier is op de testbank kijken wat hij doet, en dat moet je niet van iemand anders overnemen, maar gewoon zelf proberen, ieder blok is anders....

lees me post dan ff goed!
2de gedeelte weet ik ook, maar vroeg duidelijk over meningen, daar is een forum toch voor.

mssh hoeveel rpm draaide jij @ smp, of weet je dat niet ?

grtz

mcjeen said:
1-2-4-5-6

|( Als je even topic had gelezen, was je tot andere conclusie gekomen.

nja, als je het zo bekijkt, waar zijn de c17, c18, en c19 dan? ;)

volgens mij is er enkel de hr2, en de nieuwe, dat is gewoon de hr3, meer dan 2 versies heb ik nog nooit gezien van deze pijp

mastervanloon said:
nja, als je het zo bekijkt, waar zijn de c17, c18, en c19 dan? ;)

volgens mij is er enkel de hr2, en de nieuwe, dat is gewoon de hr3, meer dan 2 versies heb ik nog nooit gezien van deze pijp
stfu :W tis HR4 :+

Status
Not open for further replies.
Back