hebo racing 2 @ team @ minarelli?

Rutger

8P :|
he,

vraagje:

ik heb nu mhr team cilinder en een hebo racing 2...moet er nog opgezet worden maar mijn vraag was nu is de hr2 niet beetje te hoogtoerig voor de team?De team is licht getuned!ik weet niet precies welke stage maar kan eraan zien dat ie licht getuned is!ik hoor iig dat de hr2 op minarelli minder goed is als op pia!

verdere setup is/word:

malossi overrange
25mm Do
vl12
binnenrotor

greetz
 
Advertisement - register to remove this

de perfomances van een R2 en een c20 schelen niet veel op Minarelli ik had daarom ook voor de C20 gegaan indien dit mogelijke optie is

maar als je een R2 al heb dan zou ik die R2 houden en idd wat zwaarder laten tunen en dan gaaat ie wel af hoor :)

EDIT

lees net dat je de r2 al heb :) laten tunen wat verder dus :)
 
Originally posted by eneRgtje
de perfomances van een R2 en een c20 schelen niet veel op Minarelli ik had daarom ook voor de C20 gegaan indien dit mogelijke optie is

maar als je een R2 al heb dan zou ik die R2 houden en idd wat zwaarder laten tunen en dan gaaat ie wel af hoor :)

EDIT

lees net dat je de r2 al heb :) laten tunen wat verder dus :)

Klopt niets van...

R2 is @ mina laagtoeriger dan de C20, veel koppel moet je van Hr2 niet meer verwachten eenmaal boven de 13 a 13.5k rpm...

En @ topic starter indien je de search gebruikt had dan was je vraag totaal niet nodig.
 
hmm, de R2 schijnt juist niet zo hoogtoerig te zijn op mina, meer C16 niveau.. ik heb hier zelf geen ervaringen mee... maar als dat zo is zal hij het leuk doen icm. je team... maarja, dat ligt er ook maar net aan hoe je team getuned is,

De c20 blijft natuurlijk altijd een leuke allrounder...
 
RII loopt echt wel goed, en zit in de goede toerenrange voor je team [13.8k rpm ofzo?]... Een R2 is zeker niet slecht, maar haalt op een Speed/Cross/Evo/Manston [tuned] natuurlijk geen C20-waarden... Daarvoor is hij net iets te lang... Een vriend van me heeft hem @Minarelli, en is duidelijk langer dan de Piaggio-versie...
 
Back
Top