This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hebo Racing Cilinder

Yasuni_Runner

Well-Known Member
Hey Mensen,

Ik wilde ff vragen of iemand ervaring heeft met een hebo racing cilinder.. veel mensen kennen hem denk ik niet
hij schijnt de voorloper van de manston te zijn en toch ook aardig snel te zijn.. hij is nu niet meer verkrijgbaar d8 ik..
ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel en iets over die cilinder kan vertellen ik zit namelijk te twijfelen tussen die racing cilinder en een hebo ng.. ik wil graag weten welke sneller is untuned
ik hoor het wel

Mzzls
Stefke
 
Originally posted by Enrico@nrg
ja

Ok tnx want yasuni_runner en ik hebben een deal dat ie mijn ovale koopt, maar hij had twins gebelt en die zei dat die ovale langzamer was dan de ng. Maar die zullen wel met tunen in hun hoofd hebben gezeten ofzo.
 
maar is die veeeel vetter untuned dan ng?

en wat is het verschil van tunepotentie bij de 2?

kan je de ng veel bruter tunen dan de ovale?
 
Ja die ng is veel vetter te tunen. Maar die ovale is gewoon standaart stuk sneller. Echt een grote uitlaatpoort heeft ie ook.
 
Week niet precies, maar die hebo ziet er wel bruut uit, schrok een beetje van de grote van de poort. Heb wel keertje 2 runners gezien, eentje met hebo vlinder en andere met ovale, allebei een shot, en die ovale die reed die vlinder er wel dik uit, carberateur trouwens ook hetzelfde, 22mm dell ortho.
 
anderen nog suggesties, of antwoorden op vragen? want zit er zelf aan te denken om een NG te halen, maar mocht die ovale nou ZO VEEL vetter zijn, dan is het het waard om te overwegen..
 
Ligt aan waarvoor je het wil gebruiken heh. Voor straatscooter kan je beter niet gaan tunen, met alu cilinder dan bedoel ik.
 
Originally posted by Boyd
veel slijtage doordat hij getuned is of doordat het hard en bruut gaat?
Als ie getuned is draait ie vaak meer toeren. Meer toeren is over het algemeen meer slijtage.
 
hetgene wat ik graag wil weten is of het nou echt zoveel uitmaakt qua vermogen en snelheid, de ovale hebo of de vlinderhebo, of die ovale nou ECHT zoveel harder gaat.

dat de NG veel meer tunebaar is, dat is zo. maar untuned..