This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

HEBO Racing Cilinder

Status
Not open for further replies.
Ja wel Joor....ask Ben. In dat stukje wat ik heb over het MK ProRace team staat ook dat ze met een 19mm rijden.
 
je stelt de vraag verkeerd


: Slijt de Manston net zo veel als de MHR en de EVO?

Ja
 
dat van dat slijten valt dus echt wel mee he....die manston zal wel sneller als een evo slijten want die zal ook wel wat meer toeren draaien he...
 
De zuiger slijt dus.Bedoelen jullie dat of zo?????

------------------
Italjet Formula 70,hebo alu 70 cilinder,HRR uitlaat,malossi powerfilter,19mm carb,polini spruitstuk,Hebo vario
 
Dat de zuiger zou slijten snap ik wel, maar ik was benieuwd naar de wand van de Manston en ik snap ook nog wel dat hij wat meer zal slijten dan de evo omdat deze een stuk minder toeren draait.
 
met dat nascicil(spelling??) wandje zal het allemaal wel meevallen denk ik, je zuiger, en vooral je veren zullen snel weg zijn jah


mzzls henk
 
goed ff opheldering over de actuele topic (weet niet of het nog boeit want iedereen gaat off)
maar je hebt 3 hebo cilinders
de hebo Manston, supersnelle cilinder, rijdt arne mee, liefst 24 mm carb of hoger.

de hebo Manston replica (eigenlijk HeboAlu New generation) ongeveer gelijk aan de MHR replica, vrij snelle cilinder.

de oude hebo alu 70 (is een ronde cilinder) niet echt supersnel vooruit te branden eigenlijk:S wel te tunen

en 500 piek voor Manston Replica zoals jij em noemt is geen superprijs, maar hij licht je ook niet op
 
Status
Not open for further replies.