Hey hey hey ik ben blij! Ik ben vorige week op me bek gegaan! Jah ik ben blij jah...GELD VOOR EEN NIEUWE CILINDER/CARB!!!!
Vaag!
Over 2 tot 3 weken heb ik een HEBO RACING MANTHON Cilinder.
MANSTON, smart ass
Het is een Replica van de RACING alleen we hebben 2 replicas en een echte naast elkaar gelegd (dus 3 cilinders). En 1 replica is speciaal! PRECIES Hetzelfde ding als de echte Manthon. Zelfde afwerking. Exact dezelfde grootte van spoel/uitlaat poorten. Alleen GEEN Koperen kop,
Koperen kop is juist beter...(warme afvoer geloof ik)
en een andere krukas maat (10)ipv(12).
Daar ben je dan ook mooi klaar mee, want pen 12 is beter...
De brommerzaak zei al dat dat het enigste exemplaar was wat er zo uitzag en dat ie die ook speciaal heeft gekregen...Ik mag hem meenemen voor 500 Piek!!!!!
Volgens mij licht ie je op
Scheelt ff 385 met een echte RACING...
De echte racing is natuurlijk niet te koop, daar raced hebo mee in de races...
Net als bij Polini evo, dat is eigenlijk ook een replica, een replica van een cilinder waar ze in italie mee racen...
Maar goed ff weg van dat blije gedoe...
Ik ruil ook mn 17.5 mm DO in voor een 20 mm DO.
Neem dan een 19 OF een 21! (ik zou voor de 19 gaan, kun je nog een beetje normaal halfgas rijden...
En ik ruil mn MALOSSI Vario in voor een HEBO Vario.
Doe het goed, koop overrange...
waarom zou die Hebo vario beter zijn?
Alleen mijn vraag is nu: Moet ik een andere CDI Unit zodat de cilinder kompleeet op toeren komt? Of iets anders?
Nee, is absloluut niet nodig, of je moet een Honda hebben Wat voor uitlaat ga je gebruiken eigenlijk?
Toch richting een powerfilter of een cartfilter? Mijn setup staat hieronder...
Is wel aan te raden, powerfilter=veel lucht=veel benzine=veel mengsel=hard rijden (als je het goed doet
En wat is eigenlijk het nut van zon Koperen kop...
Warmte afvoer OF uitzetting, weet niet meer precies...
En wat voor uitlaat zou daar goed onder passen (ook gelet op mn setup?) ik heb zelf een NARDO maar die schijnen zo naar de klote te zijn
MOet ik zon uitlaat nemen van de nieuwe HEBO line??? of wat?
Nardo zal het wel redelijk doen, maar ik zou toch naar iets hoogtoerigers grijpen, polini evo70, Hebo RacingIII, Yasuni Carrera 20.
Sinds wanneer maakt Hebo membranen?[/b]
[This message has been edited by tIM (edited 10 March 2001).]