Hey hey hey ik ben blij! Ik ben vorige week op me bek gegaan! Jah ik ben blij jah...GELD VOOR EEN NIEUWE CILINDER/CARB!!!! (All Risk)
Over 2 tot 3 weken heb ik een HEBO RACING MANSTON Cilinder. Het is een Replica van de RACING alleen we hebben 2 replicas en een echte naast elkaar gelegd (dus 3 cilinders). En 1 replica is speciaal! PRECIES Hetzelfde ding als de echte Manston. Zelfde afwerking. Exact dezelfde grootte van spoel/uitlaat poorten. Alleen GEEN Koperen kop, en een andere krukas maat (10)ipv(12). De brommerzaak zei al dat dat het enigste exemplaar was wat er zo uitzag en dat ie die ook speciaal heeft gekregen...Ik mag hem meenemen voor 500 Piek!!!!! Scheelt ff 385 met een echte Manston...
Maar goed ff weg van dat blije gedoe...
Ik ruil ook mn 17.5 mm DO in voor een 20 mm DO. En ik ruil mn MALOSSI Vario in voor een HEBO Vario.
Alleen mijn vraag is nu: Moet ik een andere CDI Unit zodat de cilinder kompleeet op toeren komt? Of iets anders? Toch richting een powerfilter of een cartfilter? Mijn setup staat hieronder...
En wat is eigenlijk het nut van zon Koperen kop...
En wat voor uitlaat zou daar goed onder passen (ook gelet op mn setup?) ik heb zelf een NARDO maar die schijnen zo naar de klote te zijn
Moet ik zon uitlaat nemen van de nieuwe HEBO line??? of wat?
------------------
Scoot...: Beta ARK L.C.
Cilinder: HEBO Racing Manston 70 CC.
Membraam: HEBO Racing
Vario...: HEBO Racing
Koppel..: HEBO Racing
Drukveer: HEBO Racing Zwart
Trekv...: HEBO Racing Groen
Carb....: DellOrto 20 MM
Sproeier: DellOrto 110
Luchtf..: Origineel
Uitlaat.: Gianelli NARDO
Krukas..: Malossi
Vertand.: Yamashi
Rollers.: 3.6 GRAM
V-Snaar.: Polini Power belt
Extras..: T.P. Super Cooler Carter Deksel en een Polini Airspeed Vario Plaatje.
[This message has been edited by sArGeAnt (edited 10 March 2001).]
Over 2 tot 3 weken heb ik een HEBO RACING MANSTON Cilinder. Het is een Replica van de RACING alleen we hebben 2 replicas en een echte naast elkaar gelegd (dus 3 cilinders). En 1 replica is speciaal! PRECIES Hetzelfde ding als de echte Manston. Zelfde afwerking. Exact dezelfde grootte van spoel/uitlaat poorten. Alleen GEEN Koperen kop, en een andere krukas maat (10)ipv(12). De brommerzaak zei al dat dat het enigste exemplaar was wat er zo uitzag en dat ie die ook speciaal heeft gekregen...Ik mag hem meenemen voor 500 Piek!!!!! Scheelt ff 385 met een echte Manston...
Ik ruil ook mn 17.5 mm DO in voor een 20 mm DO. En ik ruil mn MALOSSI Vario in voor een HEBO Vario.
Alleen mijn vraag is nu: Moet ik een andere CDI Unit zodat de cilinder kompleeet op toeren komt? Of iets anders? Toch richting een powerfilter of een cartfilter? Mijn setup staat hieronder...
En wat is eigenlijk het nut van zon Koperen kop...
En wat voor uitlaat zou daar goed onder passen (ook gelet op mn setup?) ik heb zelf een NARDO maar die schijnen zo naar de klote te zijn
------------------
Scoot...: Beta ARK L.C.
Cilinder: HEBO Racing Manston 70 CC.
Membraam: HEBO Racing
Vario...: HEBO Racing
Koppel..: HEBO Racing
Drukveer: HEBO Racing Zwart
Trekv...: HEBO Racing Groen
Carb....: DellOrto 20 MM
Sproeier: DellOrto 110
Luchtf..: Origineel
Uitlaat.: Gianelli NARDO
Krukas..: Malossi
Vertand.: Yamashi
Rollers.: 3.6 GRAM
V-Snaar.: Polini Power belt
Extras..: T.P. Super Cooler Carter Deksel en een Polini Airspeed Vario Plaatje.
[This message has been edited by sArGeAnt (edited 10 March 2001).]