GVD VIEZE GORE TIEVES ZOOI !!!!!!!

Poe poe een expert in ons midden
biggrin.gif

Gewoon een halfjaar voordat je op vakantie gat voordat je het zelfs heb voor gesteld aan je vriendin, bloemetje, 's avonds niet je scooter voor de deur starten, pa een keer menemen naar de voetbal. Ook al kan je ze niet zien of luchten dit is de enigste manier om haar mee te krijgen.....

Lukt hat dan niet dan gewoon vastbinden en bordje hondenvoer voor hun neus zetten en meteen wat geld meenemen voor een nog gezelligere vakantie, of je dan daarna nog zelfs je vriendin mag bellen is een ander verhaal maar ze is mee geweest op vakantie....

Originally posted by Shirley:
Denk je nou echt dat dat elke dag bellen wordt?
Dat kan je wel zeggen, of zij zegt het, maar dat gebeurt toch niet, geloof me, ik spreek uit ervaring.....

Ik spreek ook uit ervaring: Dus echt wel elke dag bellen... Ik spreek HEEL erg uit ervaring want mijn ervaring was 712,40 (tel. rekening van die maand...
frown.gif
)

Nou, ik ken dan een ander verhaal.
Mijn ex ging vorig jaar op vakantie, zonder mij....
En hij zei dat ie een bepaald bedrag had voor mij te bellen enz.
Dus ik d8: okey dan he.
Heeft ie 1 keer gebeld!
Wat voor bedrag dat was weet ik niet, een tientje of zo, dusse dat is mijn ervaring daarmee.

hmmm, tja ouders moeten dezer dagen toch is begrijpen dat veel meiden al beginnen te krikken op een 13e (heb zelfs 12!! meegemaakt..erg) en dat ze met 16 al wel 10x met een verschillende gozer in bed hebben gelegen. Maarja !!! Mijn ex-ex-ex-ex was toen ik vorige zomervakantie op surfvakantie was (1 week) 2x met een andere gozer lopen naaien en met 3 anderen gezoent. GRRRRR damn dat verwacht je niet van een meisje van 13 maar het was de fucking realitie. eerste dag bellen en na 3 dagen had ze haar tel uitgezet!!

Heb sinds die dag besloten nooit meer verliefd te worden maarja... SHIT HAPPENS

------------------
Runner SP fluor geel/oranje, parelmoerRAWglaasjes, malossi stickers, 70cc Gilardoni, 17,5 Dell'orto, Yasuni R. top 110km/h (teller)

Wat voor een types zijn jullie vriendinnen?!
confused.gif

Alleen al het idee dat ik mijn vriendin niet alleen op vakantie kan sturen.....als ik haar daar niet in kan vertrouwen dan zou ze nooit mijn vriendin geworden zijn
smile.gif
Nee, daar maak ik me niet druk om....en zelf vreemdgaan....nee, sorry maar daar voor ben ik veeeelste gek met d'r. Maaaaar ik ben schijnbaar vergeten te zeggen (was(ben!) ook wel echt pist
wink.gif
) dat we naar het huis van mijn ouders gaan in Frankrijk. Mijn ouders gaan ook daar naartoe en we zouden dan dus gewoon bij mijn ouders in huis slapen(wel andere kamer als mijn ouders DUH!
wink.gif
). En dan van uit dat huis met z'n tween b.v dagje naar de kust, pyrineen etc gaan. Dus mijn ouders hebben nog wel redelijk zicht op alles.....DAAROM snap ik het probleem niet...
frown.gif

Oja ik ben 18....Maar meisjes lopen 2 jaar voor op jongens dus dat klopt wel aardig
smile.gif

Als we nou met z'n tween naar spanje zouden gaan ZONDER ouders, ja dan is het idd logisch.....Maar in dit geval....
frown.gif

Zijn gisteren nog wel lekker naar het strand geweest
smile.gif
Shit man wat is dat water koud
wink.gif

[This message has been edited by MASTER (edited 26 May 2001).]

Originally posted by MASTER:

Oja ik ben 18....Maar meisjes lopen 2 jaar voor op jongens dus dat klopt wel aardig
smile.gif

[This message has been edited by MASTER (edited 26 May 2001).]

HUH
wa's dat nu weer vorr BULLSHIT????????

Originally posted by bond007:

HUH
wa's dat nu weer vorr BULLSHIT????????

Zeker geen bio gehad
wink.gif
? Bij biologie leer je dat meisjes meestel 2 jaar (psychisch) voorlopen op jongens tot aan hun 18 ofzo....daarna zijn wij weer slimmer
smile.gif
tongue.gif

Waarom noem je het btw bullshit als je er niks over weet?! Nou ja boeie...

Dat meisjes voor lopen op jongens heeft echt nix met biologie te maken(dan zouden meisjes ook veel slimmer zijn)
Komt gewoon omdat ze als ze 13 zijn al gosers van 16 en ouder achter zich aan hebben lopen en als je veel met ouderen om gaat wordt je zelf ook sneller volwassen. Ik zie nog geen meisje van 17 achter een jongetje van 13 aanlopen, maar als dat wel zo zou zijn zou dat jongetje ook sneller volwassen zijn... maarja dat is allemaal psychologie, en de realiteit is gewoon dat je van tevoren nooit echt kunt weten dat een meisje te vertrouwen is, je kunt wel weten dat ze niet te vertrouwen is overigens...
Mijn laatste vriendin zei voor ze op vakantie ging(en ik ging zelf ook op vakantie) ja als je maar niet vreemdgaat enzo blabla, was echt heel bang dat ik dat ging doen, maar uiteindelijk heeft ze zelf gewoon een andere jongen ontmoet, ja ik weet niet of ik het vreemdgaan kan noemen want het was gewoon afgelopen...

Originally posted by MASTER:

Zeker geen bio gehad
wink.gif
? Bij biologie leer je dat meisjes meestel 2 jaar (psychisch) voorlopen op jongens tot aan hun 18 ofzo....daarna zijn wij weer slimmer
smile.gif
tongue.gif

Waarom noem je het btw bullshit als je er niks over weet?! Nou ja boeie...

Het is idd zo dat meisjes psychsich en zo voorlopen, maar of jullie daarna slimmer zijn? Dat weet ik niet hoor.
Haha.

Jah, die b*llshit ken ik ook...

*theorie* meisjes zijn geestelijk 2 jaar eerder volwassen...

*praktijk* meisjes laten op hun 13e hun Barbie's in de kast liggen, smeren zich vol plamuur, en gaan er als een stel semi-volwassen snollen bijlopen...

Leve de geestelijke vooruitgang... Laat me a.u.b. niet lachen...

Greetz.

Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Jah, die b*llshit ken ik ook...

*theorie* meisjes zijn geestelijk 2 jaar eerder volwassen...

*praktijk* meisjes laten op hun 13e hun Barbie's in de kast liggen, smeren zich vol plamuur, en gaan er als een stel semi-volwassen snollen bijlopen...

Leve de geestelijke vooruitgang... Laat me a.u.b. niet lachen...

Greetz.

Heeey, dat is helemaal niet zo!
Tenminste, niet bij mij.

Bart, ik ben het helemaal met je eens.(je had het voor de vriendelijkheid wat minder plastisch uit kunnen drukken, maar de boodschap is zo iig duidelijk
smile.gif
)

Nou, en ik ben het er dus duidelijk niet mee eens! En ik kan het weten, want ik ben een meisje, en dat is dus toevallig effe echt niet zo he!

Originally posted by Shirley:
Nou, en ik ben het er dus duidelijk niet mee eens! En ik kan het weten, want ik ben een meisje, en dat is dus toevallig effe echt niet zo he!

nogal logisch dat jij het er niet mee eens bent he, jij zal hier een beetje jezelf af gaan zeiken.(ik verwacht hier wel weer zo'n humoristische 'vrouwen reply' op
wink.gif
)

Ik zeg toch, dat niet alle meisjes hetzelfde zijn, er zijn er heus wel bij die wel zo zijn, maar ik niet, en ik ben niet de enige hoor.
Maar ja, ik heb nu mijn mening gegeven.

Mijn reply was zo om het contrast aan te geven, tuurlijk is dat niet bij iedereen zo...

Mja, kun je een mooie discussie over maken...

Volgende stelling dan maar?
smile.gif

Vrouwen DENKEN dat ze eerder volwassen zijn, dit in het kader van de vrouwenemancipatie, waardoor ze volwassen en zelfbewust over willen komen...

Zo, kunnen we weer verder discussieren...

Greetz.

Nou ja zeg, jullie zitten een beetje vrouwen belachelijk te maken hiero, haha.
En ik ben ook nog es in de minderheid.
Ik wil alleen maar effe zeggen dat vrouwen verschillen, we zijn niet allemaal hetzelfde of zo.

Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Vrouwen DENKEN dat ze eerder volwassen zijn, dit in het kader van de vrouwenemancipatie, waardoor ze volwassen en zelfbewust over willen komen...

beter nog: vrouwen willen ons laten geloven dat ze eerder volwassen zijn.
biggrin.gif

Back