tog gvd niet normaal meer!!!

plak er een nepzegel op en doe er wat interesante stempels op zoals vertrouwelijk ofzo, een quasi belangrijke naam erop printen enz...dan is de drempel al gelijk veel hoger:+
 
Originally posted by Razma
PS: stuur nooit pakketjes in Malossi of Hebo verpakkingen !!

Klopt .. doe ik ook nooit.

Als ik cilinder ofzo verstuur doe ik er altijd een doos omheen .. dan kunnen ze nooit zien wat erin zit.
 
Originally posted by Siepie Wokkel
jonge jank niet... ik ben pissed duz... en ga nou niet mierneuken op mijn ned. en op mijn gebruik van scheldwoorden... jij zegt vast ook wel es tyfuszooi of gvd... nou ik gebruik joden...

en het was verstevigt zei die kerel... duz


maja ik kan het niet trugdraaien ofzo.. jammer...



edit: nee had geen brief..

Lees de announcement over taalgebruik aub! :|
 
gaat het hier over schelden of over de post? je kunt met dure of belangrijke onderdelen beter je pakketje laten verzekeren... als het zoekraakt krijg je het vergoed
 
Ik leef met je mee kerel... 2 remblokjes, je zult wel helemaal ingestort zijn ??

:D
 
Originally posted by Andatura
gaat het hier over schelden of over de post? je kunt met dure of belangrijke onderdelen beter je pakketje laten verzekeren... als het zoekraakt krijg je het vergoed

Als IK bepaal dat het over taalgebruik gaat dan gaat het daarover.......
 
gewoon kut naai streek..
zoals Razma het al zei , heb ik het ook mee gemaakt.

of der zijn zielige TPG gasten
of der zijn van die zielige gasten die brievenbussen leeg roven.

:|
 
heb net email teruggekregen..

we zullen het zien..

dit stuurden ze:

Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben u heden, per post, een navraagformulier laten toekomen.
Indien u dit formulier invult en aan ons retourneert, dan stelt TPG-Post een
schriftelijk onderzoek in.

Wij hopen u zo voldoende geïnformeerd te hebben.


Met vriendelijke groet,

TPG Post
Klantenservice Consumentenmarkt
 
Schrifelijk onderzoeksresultaat: Helaas hebben wij niks kunnen vinden, waarvan wij vinden dat de TPG postgroep gefaald heeft in het uitvoeren van haar taken. Wij hopen u hier voldoende mee te hebben geinformeerd.

Gewoon jammer voor je. Leer er maar van, altijd alles verzekeren.
 
volgens mij geloof je echt dat die dingen gejat zijn:?

wie gaat er nou een paar remblokjes uit een envelop halen... niet dus he...

gewoon open gegaan ofzo... pech hebben...

en om hier een topic over te openen?:?:?:?
toen ik de titel las dacht ik dat er weer iemand bruut van zijn scooter geroofd was ofzo... maar dan zie je dit:D
 
Originally posted by area 51 shot
heb net email teruggekregen..

we zullen het zien..

dit stuurden ze:

Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben u heden, per post, een navraagformulier laten toekomen.
Indien u dit formulier invult en aan ons retourneert, dan stelt TPG-Post een
schriftelijk onderzoek in.

Wij hopen u zo voldoende geïnformeerd te hebben.


Met vriendelijke groet,

TPG Post
Klantenservice Consumentenmarkt

Standaard briefje8P

Zoals Patrick al zei, ze zullen wel een "foutje" gemaakt hebben, helaas....
Ik vind het echt te zot voor woorden dat die gasten bij TPG post dingen gaan jatten. Lijkt me echt TE kansloos voor deze maatschappij.

En , niet lullig bedoelt, maar het helpt helemaal niks om brieven te gaan zitten sturen.
"ach wat zielig... tsjah had hij het maar verzekerd moeten opsturen... tsja.... ach zet maar in de brief dat we alles in het werk zullen stellen om achter het probleem te komen.. dan ist weer klaar voor vandaag.. volgende op de lijst"
 
Originally posted by LXSpeedfighterz
stuur maar eens voor de gein een stel pakketjes waarop staat dat er een cd met erotische films in zit...... grote kans dat hij niet (of niet optijd) aankomt, altans, een paar jaar geleden toen een vriend van me dat voor de gein getest had......

Ik verstuur altijd alles via de pakketpost, dat is misschien wat duurder maar het komt wel altijd aan en is altijd te traceren...

LoL nogal logisch dan gaan ze et nakijken of et niet kinderp*rno is..
 
Originally posted by Black Phantom
of te weinig frankering?

in dat geval krijg je volgens mij een briefje thuis dat je nog bij moet betalen en het dan kan komen halen op het postkantoor.... dan gaan ze echt niet je brief leegroven... das hartstikke verboden...

ik blijf erbij dat het een ongelukje is.. de post gaat niet overal door over een zacht roze kussentje.. ik denk dat zo'n brief een wild avontuur meemaakt in de orderbedrijven:)
 
Wat ik sowieso niet snap is dat je remblokjes 2ehands koopt bij iemand, dat koop je toch voor die paar centen nieuw bij de winkel, ga je toch niet op besparen.. |(
 
Back
Top