GVD!... me geld is gestolen

sf bob

Well-Known Member
Heej,

ik was vandaag van plan een gasveer te kopen voor onder me speedfight, maar die betorveer die ik wilde was 90 euro en ik d8 dat ie 70 euro was, omdat een jonge die daar werkt een week gelede dat nog tegen mij had gezegt... ik had me portemonee al gepakt om die veer af te rekenen, maarja 90 euro von ik wel erg duur en voor 25 euro extra heb ik zoon grome sebac veer.
Ik ging daar dus weg zonder veer en zonder portemonee (kwam ik een uur later achter). Ik snel naar die zaak in Houten toe en me portemonee was er nog. Ik helemaal blij:D, maar t geld was eruit:(, 95 euro!
Echt super klote... ik moet daar bes lang voor werke, ik ben pas 16 en verdien nou ook niet egt optimaal en ik moet me scooter nog afbetale.
Beetje een tegenvaller, KLOTE DIEVEN!!!
Ik moes ff me verhaal kwijt..pff

mzzl Bob
 
Advertisement - register to remove this

Leermoment:

neem nooit veel cash mee (behalve bij uitgaan misschien).
Zorg ervoor dat je zo veel mogelijk op je pin heb staan.
 
Originally posted by MaCk
Leermoment:

neem nooit veel cash mee (behalve bij uitgaan misschien).
Zorg ervoor dat je zo veel mogelijk op je pin heb staan.

ja ik neem nooit meer veel geld mee, ik heb altijd pech als ik geld bij me heb:'(
 
Originally posted by sf bob
ja ik neem nooit meer veel geld mee, ik heb altijd pech als ik geld bij me heb:'(

koop een geluksbrenger!:# nee grapje is echt wel kut als je je beurs kwijtraakt is mij ook al eens gebeurd
 
Originally posted by Ruudt
Wie vergeet er nou z'n portomonnee 8P

ja ik!
ik was afgeleid, omdat die veer ineens duurder was dan ik had gedacht... maarja tis ook me eigen schuld, maar toch stom dat mensen het geld eruit halen...
 
Originally posted by sf bob
ja ik!
ik was afgeleid, omdat die veer ineens duurder was dan ik had gedacht... maarja tis ook me eigen schuld, maar toch stom dat mensen het geld eruit halen...

M'n zusje was dr portemonnee ook vergeten @ supermarkt vlakbij dr school... dr zat gelukkig maar 4 euro in en haar schoolpasje.
Kwam ze dag later op school kreeg ze ineens dr portemonnee, nette zaak denk je zo maar nee hoor die 4 euro was er natuurlijk uit.
 
Originally posted by ferenc
tja zou ik ook doen als ik portemene vond :D

Ik zou t zowiso niet doen, maar in een scooterzaak had t geld net zo goed van een maat van je geweest kunnen zijn...
lekker besig dan
 
mja ach ja mijn geld (85) euro is ook gejat toen wou ik scooter onderdelen kopen van erik en dat werd toen ook gejat life is a bitch :|
 
wheheh zoveel CONTANT ?? ik heb alleen veel contant toen ik scooter kocht... maar verder alles met PIN :p zelfs snoepjes bij de C 1000..... :):D
 
Back
Top