GVD!... me geld is gestolen

Ferenc is toch veelste stoer dat jij zijn geld never nooit kan pakken 8) en anders komt zijn sl@t in actie ;)

ontopic

ik neem aan dat je wel ff rond gevraagd hebt bij de dealer? miss dat iemand het gezien heeft.
 
Originally posted by ferenc
tja zou ik ook doen als ik portemene vond :D

gheghe ik ook denk ik, als ik hem op straat vond wel, maar in een winkel niet.

ennuh me woont ook in Hoofddorp, het is vet gaar daar :S
 
Originally posted by Rikkademous
ik neem aan dat je wel ff rond gevraagd hebt bij de dealer? miss dat iemand het gezien heeft.
ik kan je zo ook wel vertellen dat ws. gewoon één of andere henkie die daar werkt dat geld eruit gehaald heeft....
 
Originally posted by Yaruni
ik kan je zo ook wel vertellen dat ws. gewoon één of andere henkie die daar werkt dat geld eruit gehaald heeft....

Nee ik denk het niet.. die mensen die daar werke zijn altijd aardig, maarja je weet t nooit:?
Ik denk zelf dat iemand het heeft gedaan die daar toevallig in die winkel liep en de mensen die daar werken hebben niets gesien0?
 
Best wel hard voor je. Maakt niet uit dat het onwijs veel is geld=geld. Zelf zou ik zoiets niet leegroven ofzo maar tegenwoordig is dat gewoon normaal. Ben 1 keer bijna portemonee kwijt geraakt in discotheek was gelukkig een eerlijk meisje dat achter me stond en die zag hem liggen en gaf hem weer terug.
 
95 euro is idd erg veel geld, maarja tis balen en de mensen van tegenwoordig, tsja.... Ik had het ook een keer, ik met een jochie mee, naar een zaak toe, en ik rookte ff voor de deur een sigaretje, liet dat jochie, wat net 15 was en die wat voor ze citta nodig had ,5 euro vallen. KOmt er een gozer langs gelopen van een jaartje of 45, en die pakt het geld zo voor zijn voeten weg en loopt de zaak in, wou het niet terug geven 8P Maarja zo zijn de mensen nou eenmaal.
 
Back
Top