GVD een boete!!

Status
Not open for further replies.

Patrick.

R6-neger
het moet niet erger worde met de politie vandaag.
kom terug van het werken, moe , gezweet, wil na huis....
ik rij in maastricht, (als je richtingbrug gaat bij de cinema palace) over die kinderkopjes..ik kijk naar het stoplicht-net oranje, het had geregent dus ik rij gezellig door met een gang van 30, ik rij dus ook voor eige veiligheid door oranje (wat mag) om niet te slippen en te vallen, ik rij linksaf richtig minerva, politie, ja jongeman dat is door rood rijde das dan 40euro!!!
ik zei:"nee ik reed door oranje, ivm slipgevaar reed ik daardoor, maar het was niet rood..ant politie:"ja waarom was het dan bij ons groen??"
het is niet mogelijk dat er een kleine speling tussenzit tussen de stoplichten.
zegt hij:"ja dan moet de gemeente dat eens nakijken maar je krijgt wel een boete" ASKLJDLKSJAIO btje boos aant worde....maar wel nog btje geluk gehad dat ze niet gevraagd hadden of hij opgevoerd was...anders was de boete groter maar toch....jullie ook al eens zoiets meegemaakt?? Mzls patrick
 
Advertisement - register to remove this

nixken said:
bwa , de police kan beter wa criminelen oppakken ipv stomme boetes weg te geven
Die lui zijn zo slecht opgeleid dat ze hier meer mee verdienen dus doen ze dit maar
 
prcies, egt bagger...was alleen nog aant zoeke naar een klaagschrift..?? weet iemand er eentje op een site...SF had alleen maar rollerbank...Mzls
 
Je klaagt over t niveau van de politie...maar je kan zelf niet eens een bezwaarschift maken?!? AMATEUR!!!

Als iedereen zn 'onterechte' boetes gaat posten, dan wordt het hier nog druk :S

groeten Martijn
 
Je klaagt over t niveau van de politie...maar je kan zelf niet eens een bezwaarschift maken?!? AMATEUR!!!

Als iedereen zn 'onterechte' boetes gaat posten, dan wordt het hier nog druk :S

?? amateur, ik vraag om hulp..
en ja laat ze posten, werkt óntstressend"
ga jij dan lekker boetes betale ik laat het er niet bij zitten
 
Maar doe dan niet zo lomp van laat ze boeffies vangen. Wan t als ze dat zouden doen is er dus geen controle meer op verkeer (om maar een voorbeeld te noemen) en word t een grote chaos met allemaal snelheidsduivels. En je verdient t blijkbaar gewoon, als je je scooter opvoert weet je dat je illegaal bent dus in overtreding dus mag je boete krijgen. dus niet janken op de politie. en NEE ik ben er geen en ik ben ook niet blij met boetes maar jij bl44t..
 
Aprilia SR 2ooo said:
Maar doe dan niet zo lomp van laat ze boeffies vangen. Wan t als ze dat zouden doen is er dus geen controle meer op verkeer (om maar een voorbeeld te noemen) en word t een grote chaos met allemaal snelheidsduivels. En je verdient t blijkbaar gewoon, als je je scooter opvoert weet je dat je illegaal bent dus in overtreding dus mag je boete krijgen. dus niet janken op de politie. en NEE ik ben er geen en ik ben ook niet blij met boetes maar jij bl44t..

Hier ben ik het wel aardig mee eens. :)

Je weet toch zodra je je scooter opvoerd, dat je in overtreding bent? Wat zeur je dan als je een keer een boete krijgt.. Dat hoort nou eenmaal bij het opvoeren.
 
ja niet niet zeuren man godver he ik moet leke keer eens een topic aankmaken als ik boete krijg man! boeiiieeeeeee!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top