GVD MCdonalds, Woeizz MacTerror

Originally posted by hebo-aeroxje
Ik zal wel een paar plaatjes vrij laten op de digi cam, ghe ghe :P Heb ook nog kortingsbonnetjes zelf joehoe... Wat ook wel lachuh is... Met propjes papier van servet gemaakt, m.b.v. een rietje op het personeel schieten :P

Of ijsklontjes kapot kauwen, en dan door rietje schieten, gaat harder dan papier, en komt harder aan...:)

(ervaringen van 3 jaar geleden...)
 
koel allemaal!
ik heb ook wellus met 'n paar man happymeals gevreten, kreeg je 'n mickeywaterpistool bij duz---> mac-plafond onder de cola + een paar mensen:W 8) :p 8P
 
Mwa het slopen van een mcd lijkt me ook weer wat te, maar als je ze echt wil narren, TROEP MAKEN, je zooi laten staan, je big mac onder je tafel plakken etc etc, heb er helaas zelf al te vaak mee te maken en het is super irri:)
 
Last edited:
Meeting @ Acht 4 november 2001....

eindhoven-22.jpg

eindhoven-32.jpg

eindhoven-26.jpg

eindhoven-27.jpg

eindhoven-30.jpg

eindhoven-31.jpg

eindhoven-33.jpg

eindhoven-34.jpg

eindhoven-19.jpg
 
kijk, als ik met mensen mee kan rijden zaterdag (hangt ervan af) dan gaat ik zeker ook even snacken!!!

bic-mac plakken....
macflurry schieten....
milkshake spuiten.....;) :p
 
Originally posted by race_typhoon
kijk, als ik met mensen mee kan rijden zaterdag (hangt ervan af) dan gaat ik zeker ook even snacken!!!

bic-mac plakken....
macflurry schieten....
milkshake spuiten.....;) :p

tomaat lanceren mbv dat papierending dat op je dienblad ligt... halve hamburgers gooien etc etc
 
Ook erg leuk (voor de mensen die er werken) is het saus pistool voor de visfilet!!!!!!
Damn dat ding schiet ver,zeker zo'n 5 meter!!!!!


8)
 
ik heb vandaag met heeeeeeeeeeeeeeel veel moeite een kortingsbonnen boekje gescoor :D:D
 
Originally posted by Hugo
ik heb vandaag met heeeeeeeeeeeeeeel veel moeite een kortingsbonnen boekje gescoor :D:D

Als het goed is kan je die gewoon vragen bij de mac en dan moeten ze die gewoon geven!!!
Ze krijgen niet voor niets een hele doos vol!!!
Ik geef iedereen die iets besteld wat in dat boekje staat zo'n boekje cadeau!!!
Ze liggen toch zo voor het grijpen!!!

8)
 
Originally posted by Hebo-47.6mm


Als het goed is kan je die gewoon vragen bij de mac en dan moeten ze die gewoon geven!!!
Ze krijgen niet voor niets een hele doos vol!!!
Ik geef iedereen die iets besteld wat in dat boekje staat zo'n boekje cadeau!!!
Ze liggen toch zo voor het grijpen!!!

8)

hm vreemd bij de mac waar ik werk hebbe we geen boekies, gaat via de post. Al die mensen maar zeiken om die dingen.
Wat btw ook leuk is. is een ijshoorn op de flurry mixer zetten, zal er dan wel een paar meter vandaan gaan staan:)
 
er werken hier dus ook luitjes bij de mac. kunnen jullie dan geen xtra boekjes meenemen? zullen er misschien wel meer lui meegaan:D
 
Back
Top