tog gvd niet normaal meer!!!

Siep Wokkel

Banned
ik had van rick die malossi remblokken dus gekocht.. hij opsturen... duurde tijdje dat het kwam.. maar ik d8 ik w8 nog ff, krijg ik vandaag een met plakband dichtgeplakte envelop ZONDER remblokken!!!

gvd wat moeten die postjoden nou met remblokken!!!

word gewoon uit de post gejat!!


kut maatschapij gaat nerges meer heen!!! kun je op 1 of andere manier ook post laten dokken?
 
Advertisement - register to remove this

euhm nee...
Zijn er waarschijnlijk uitgevallen...
Ze zullen heus niet JOU gaan viseren ofzo en je remblokken gaan stelen. Gewoon jammer.
Ik weet dat je nu wel over de ruk bent maar een envelop is nu niet echt het stevigste materiaal voor een paar remblokken te versturen. Daar zitten volgens mij toch best scherpe kanten aan en tja als ze door de machines worden gehaald zou de enveloppe het wel is kunnen begeven hebben...

dokken zal je niet lukken. Ik denk niet dat het verzekerd is opgestuurd dus ik vrees voor je blokken...
 
hehe das in in NL. kutjoduh wordt wel gezegd soms ;x. en soms weer heel hard geschreeuwd door iedereen voor ajax. slaat nerges op lol. kreeg je geen brief van helaas is de post beschadigdf?
 
jonge jank niet... ik ben pissed duz... en ga nou niet mierneuken op mijn ned. en op mijn gebruik van scheldwoorden... jij zegt vast ook wel es tyfuszooi of gvd... nou ik gebruik joden...

en het was verstevigt zei die kerel... duz


maja ik kan het niet trugdraaien ofzo.. jammer...



edit: nee had geen brief..
 
in had die remblokjes er niet los in gedaan, had ze tussen stuk karton gedaan, daarom heen weer met plakband, dus vind het raar dat het gaat scheuren dan, met een gewone kaart scheurt het toch ook niet...

en is niet verzekerd opgestuurd nee...
 
Originally posted by Siepie Wokkel
jonge jank niet... ik ben pissed duz... en ga nou niet mierneuken op mijn ned. en op mijn gebruik van scheldwoorden... jij zegt vast ook wel es tyfuszooi of gvd... nou ik gebruik joden...

en het was verstevigt zei die kerel... duz


maja ik kan het niet trugdraaien ofzo.. jammer...



edit: nee had geen brief..

wie jankt er nou ? :p
 
Originally posted by Siepie Wokkel
jonge jank niet... ik ben pissed duz... en ga nou niet mierneuken op mijn ned. en op mijn gebruik van scheldwoorden... jij zegt vast ook wel es tyfuszooi of gvd... nou ik gebruik joden...

en het was verstevigt zei die kerel... duz


maja ik kan het niet trugdraaien ofzo.. jammer...



edit: nee had geen brief..

iets tegen joden ofzo ?
 
Het zijn maar remblokkies hoor. Krijg je geen hongersnood van. Ik was bijna mn cilinder kwijt. Dat zou pas kut zijn.
 
das het voordeel van verzekerd verzenden. Normaal doe je bij zulke toch ook goed plakband om de envelop lijkt mij...:rolleyes:
 
stuur maar eens voor de gein een stel pakketjes waarop staat dat er een cd met erotische films in zit...... grote kans dat hij niet (of niet optijd) aankomt, altans, een paar jaar geleden toen een vriend van me dat voor de gein getest had......

Ik verstuur altijd alles via de pakketpost, dat is misschien wat duurder maar het komt wel altijd aan en is altijd te traceren...
 
Originally posted by Super Ronnie
jood is gewoon een scheldwoord.
zo word het meestal gebruikt tenminste.

schelden is hetzelfde principe als vloeken... maar ok ga er geen woorden meer aan vuil maken :S
 
ik heb wel meerdere dingen gehad...
* eerste cilinder van Wout... >> nog steeds zoek
* tweede cilinder van wout >> pakje terug, helemaal beschadigd (goed verpakt!)
* Trui verzonden naar glanerbrug en DNA_Menno samen met een stuk of ttwaalf andere.. >> alle pakketjes goed aangekomen, maar geen twee truien ! (nog steeds niet!)
* envelopje van Glenn zonder inhoud, wel opengehaald en weer dichtgekleefd
 
ding is dus opengegaan waar je hem normaal zeg maar dichtdoet...daar kan ie dus niet opengescheurd zijn, dus enigste mogelijkheid is dat ze hem zelf opengemaakt hebben....
 
Back
Top