Nieuwe Hebo Racing kopen? €137 koopje tog?

Status
Not open for further replies.

hebo-aeroxje

Proud member
Zat ff te surfen en belandde op de site van een dealer in hilversum, Pim Casteelen. Zat ff te kijken welke uitlaatjes je bij hem kon halen, want die staan ook op zijn site, zag ik er ook de Hebo Racing staan. Ik herkende hem aan de foto, en het staat er ook nog eens bij. Nee, het is in ieder geval geen Hebo Gara. Maar goed, nu dus de prijs. Maarliefst €137 ! Dus, als je nog voor een prikkie en nieuwe Racing in je bezit wilt krijgen...

http://www.pimcasteelen.nl/MainFrameSet.asp

En kijk de de uitlatenafdeling

Greetz Arthur
 
Advertisement - register to remove this

nou dat is dus een hele mooie hebo gara.... hebo RII/3 ziet er wel wat anders uit hoor en die heb je trouwens niet eens voor mina vertikaal waar je hier een uitlaat van op de foto heb
 
Je kunt idd best gelijk hebben ik weet nu ook weer niet zo gek veel van uitlaten, maar wat ik nog nooit heb gezien is deze demper op een gara, en hij lijkt me ook zo licht van kleur. Mijn Gara is egt veel donkerder.

Greetz Arthur
 
Okee als VDM het zegt... Laat dan maar... Ben niet helemaal helder vanavond geloof ik... Wat is er trouwens met de postcount aan de hand...

Greetz
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Okee als VDM het zegt... Laat dan maar... Ben niet helemaal helder vanavond geloof ik... Wat is er trouwens met de postcount aan de hand...

Greetz

postcounts is bij iedereen minder omdat alles wat in het verleden in GC is gepost eraf is
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top