GVD VIEZE GORE TIEVES ZOOI !!!!!!!

mercurius

Well-Known Member
GVD Heb net te horen gekregen dat de vakantie met mijn vriendin niet door gaat.....Haar ouders vonden het niet goed dat ze met mij meeging......GVD!!!!
mad.gif
mad.gif
mad.gif


Sorry moest het gewoon ff kwijt
frown.gif
frown.gif


DAMN!
mad.gif
mad.gif
mad.gif




[This message has been edited by MASTER (edited 23 May 2001).]
 
Advertisement - register to remove this

Ja, dat is best wel lullig ja.
Leuke ouders dan.

[This message has been edited by Shirley (edited 23 May 2001).]
 
Originally posted by Shirley:
Ja, dat is best wel lullig ja.
Leuke ouders dan.

[This message has been edited by Shirley (edited 23 May 2001).]
Ik snap gewoon GVD niet waar die lui zich mee bemoeien!
mad.gif
 
Met hun dochter, best logisch eigenlijk. Als ouder ben je bezorgd over je kind. Als het een meid is zelfs nog meer lijkt me.
 
had je nog maar net verkering ? dan is het te begrijpen he... niet pushen en altijd vriendelijk blijven hoe moeilijk het ook is tegenover vervelende,in de weg zittende en voor de geraniums zittende schoonouders
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Ik begrijp die ouders eigenlijk wel, ze zijn gewoon heel beschermend en bezorgd, ik heb ook zulke ouders.
Is wel vervelend af en toe, maar ik snap het wel.....
 
Da's k*t, Master...

Maarja, je kunt niet hetzelfde meemaken als ik: gedumpt worden door je vriendin OP vakantie
smile.gif
...

Tussen de andere 2 (waren met z'n vieren) was het al 2 maanden uit ofzo...

Schoonouders: slijmen tot je er bij neervalt
smile.gif
...

Greetz.
 
Mooi balen man!
Maarja, aan de ene kant begrijp ik die ouders ook wel. Zij laten hun dochter van 16 echt niet samen met haar vriendje op vakantie gaan. Zou ik ook niet doen als ik pa was van een dochter.

Greetz
 
Ja, mijn ouders zijn ook zo, en ik denk dat ik ook zo tegen mijn kind zou zijn.
Ik zou ook niet met mijn vriend alleen op vakantie mogen.
Volgend jaar wel, tenminste, als ik zou slagen kreeg ik vakantie op hun kosten en mocht ik dus alleen, alleen ga ik dit jaar gvd blijven zitten dus het duurt nog 2 jaar voordat ik examen moet doen.
En tegen die tijd mag ik wel alleen, denk ik dan, haha.
 
SHIT ZWAAR KUT MAN!!! zorg dat ze in GEEN geval zonder jou op vakantie gaat! Heb ik al 3 keer gehad en iedere keer was dat het einde, klote vakantie vriendjes
frown.gif
frown.gif
frown.gif
frown.gif
mad.gif
mad.gif
mad.gif
mad.gif
mad.gif
mad.gif
mad.gif
mad.gif


[This message has been edited by Jeroen L (edited 24 May 2001).]
 
Ahjoh, always look on the bright side of live!!
Of niet dan???

Een keer gewoon lekker dronken worden en ff weer een keer met andere meisjes sjansen dat is toch ook best wel weer leuk een keer.

En zij komt er dan ook niks van te weten, in ieder geval geen vrienden die je veraden!!!

L@terzzz

RoRo
 
Precies kun je daar lekker de beest uithangen, als zij je niet kan 'bevredigen' in je behoeftes kunnen anderen dat wel. Eigen schuld van haar moet ze maar beter kunnen lullen met de ouders.

Achja. Je kan het natuurlijk ook erg vinden.

SvR
 
tja ik mag de ouders van m'n vriendin ook niet zo die lui wouden de 1ste 2 maanden niet eens hebben dat ik daar 't huis in kwam en nu mogen we elkaar ineens niet zo vaak zien omdat ze over moet gaan
 
Oeps, binnenkort gaat mn vriendin ook 2 weekjes naar Frankrijk... Ik kon niet mee
frown.gif

Nou ik hoop dat het goed gaat, dat wordt elke dag bellen en heeeeel lief zijn
smile.gif
 
Denk je nou echt dat dat elke dag bellen wordt?
Dat kan je wel zeggen, of zij zegt het, maar dat gebeurt toch niet, geloof me, ik spreek uit ervaring.....
 
Back
Top