This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

GTA : Vice City

Sorry jongens maar ik ben echt pc n00b
Hoe zet ik die mooie NRG erin heb hem al gedownt, dat kan ik nog wel

Jammer dat je met mods niet meer online kan vice cityen, anders had ik 'm er gelijk erop gezet die NRG :W

Marcel-NRG, waar kan je die scooter downloaden dan? want ik zag laatst die NRG wel staan, maja, moet je manual installen en ik ben niet zon internet held :x

ik heb nu 'al' ook dit spel(!), en nu wil ik ook op dat nrg tje rijden. Ik heb het gedownload, maar in welke folder moet ik ze extracten? Kan iemand me daarbij helpen

Je hebt GTA mod installer nodig.. daarme kan je ze instaleren.. Je kan ze niet zomaar in een map proppen omdat je een *.*txd file en een *.*dff file hebt

het is nu gelukt met gta mod installer. Nu kan je ook mappen downloaden. Als ik dit gedaan heb, kan ik dan evengoed nog wel op de normale level rondrijden, en moet ik dan kiezen ofzo?

Ik heb die NRG gedownload en geïnstalleers, het ding zelf ging goed, maar de geluiden lukken niet met die GTAaudio. Ik krijg de hele tijd "error: I/O 187" ofzo. Wie weet waaraan dat ligt?

Thnx.