This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

GTA : Vice City

Ja ik hoop dat ze binnenkort een motormodel releasen zoals yamaha R1 of een leuke aprilia rsv mille R

w00t die motor roelt

als ze nou ook nog is een honda rc211v willen maken ben ik helemaal in de 7e hemel

dan ook nog ff rossipaint

die motor kan helaas niet in gtavc.. veel te veel polygonen

Maar hoe krijgen jullie die gedownde auto's fatsoenlijk geinstalleerd? Bij mij gaat gta steeds freaky doen, heb hem al opnieuw moeten installeren Ik gooi gewoon de .dff en .txd in de gta3.img met een of andere IMGtool.. volgens de instructies op een of andere site.. Maar het lukt nog steeds niet :/

Hasjsnake, heb ik ook gedaan..

Kan iemand hier stap voor satap uitleggen hoe hij die auto's werkend heeft gekregen? Ik kreeg deze problemen ook al met gta3 :/

Nou kijk ik zal het proberen:
1. Je maakt een backup van de 2 gta files.
2. Nu klik je van beide files 'Alleen lezen' uit.
3. Je opent GTA3.img in IMGtool.
4. Delete de auto die je wilt vervangen, bijvoorbeeld de Infernus. Dus je delete beide files: infernus.txd en infernus.dff.
5. Ondertussen zul je al wel een auto hebben gedownload, zoniet kies je nu een vette uit en download je hem.
6. Uitpakken en rename de 2 files in het zipje beide naar infernus.
7. Nu add je de 2 nieuwe files van de nieuwe auto met dezelfde naam als de infernus.
8. Spel opstarten, het zou nu moeten werken.

Succes.

maar als je bijvoorbeeld zow een infernus vervangt door een supra ofzow.. zie je dan alllemaal van die supras rijden :?

ik krijg steeds ... file might be in use.. te lezen als ik een bestand wil deleten.. :?

Originally posted by Mtown_22
ik krijg steeds ... file might be in use.. te lezen als ik een bestand wil deleten.. :?

Daarom moet je dat 'Alleen Lezen' uitvinken bij eigenschappen van de 2 files.