Originally posted by rossi-nr.1
nog steeds niemand die zo'n file kan modden??
net als bij die scooter.
zou wel humor zijn bijv. zo'n beter geluid bij zo'n harleyding
en motor en crosser harder laten gaan en harder laten remmen
helaas kan ik het zelf niet
niemand die het kan??
Originally posted by Yaruni
esperanto... is dat niet die gangwagen van die cubans ofzo? met van die vlammen erop?... weet het niet zeker...
Originally posted by Yasuni for race
Het is echt te simpel om die motors harder te laten lopen.
Je gaar dus naar data in je gamefolder die open je ( je maakt er eerst even een backupje van) en dan handling en dan krijg je allemaal getalletjes.
Nou je hoeft alleen maar de waardes te veranderen --> N is topsnelheid en O is optrekken, als je kijkt bij je moped (scooter) zie je dat N 290.0 is en O 99.0 is, normaal is dit 190.0 (n) en 30.0 (o) dit kan je opslaan en dan testen.
Als je bv te hard laat optrekken gaat de motor alleen maar slippen en elke keer dat je stuurt vliegt hij alle kanten op omdat er teveel power inzit.
De betekenis van de waardes kan je ook heel makkelijk boven in het register aflezen.
Voor remmen moet je R en S veranderen in het register staan de maximum en de minimum waardes.
Dus gewoon afstellen die handel door met de waardes te spelen en dan boekt je motor nog harder als je brommer
suc6
greetz
oja als ik iets verkeerd heb gezegd dan hoor ik het wel
Originally posted by DoiF
Wat krijg je btw te zien als je em helemaal uitgespeeld hebt. dat je Sonny zn geld teruggeeft?