This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

GTA : Vice City

heb um nog steeds niet voltooid, wordt het nou een beetje zat
die bommen gooien is echt klote zeg, en dat is btw niet voor printworks maar voor dat dikke wijf, heeft iemand niet toevallig een savegame die deze missie pas gedaan heeft?

bommen gooien is easy, als je maar weet hoe je dat vliegtuigje bestuurt... ik doe het met de gewone pijltjes icm de letters WASD (ook voor stoppies en wheelies) en spatie voor bommen droppen en schieten enzo...

je hebt bij die vliegtuigjes btw onbeperkt aantal bommen (komen steeds nieuwe onder te hangen), dus als je niet in zee stort maakt het niet uit, bovendien heb je ook nog eens 3 vliegtuigjes zodat je er 2 mag laten crashen (met 1 vliegtuigje lukt het ook al makkelijk)... oja en nog een tip: kijk op je kaart om te zien wanneer je boven die boten/auto's bent, en hoe lager je vliegt, hoe makkelijker het is om ze te raken...

die wheelies zijn toch niet bijzonder of ligt dat aan mij?

Als je wheelied met zo'n scootertje kun je op een gegeven moment gewoon de wheelieknop inhouden en volgas geven dan blijft ie op z'n achterwiel. Als je dan ergens de ruimte hebt (zoals een vliegveld) kun je oneindelijk doorgaan

Precies ik ben ook bij die missie verder kom ik ook niet

jah maar gewoon op de weg kan je niet oneindig doorgaan.. dr komt d\enk ik wel een x een debiel tegen je aan rijden ofzow :|

De Cross-baan al gevonden?

En hadden jullie hem al gevonden?
Zo nee, nou hij is hier:

Er staat een "Sanchez" en een "Landstalker" voor je klaar! 8)

het is me gvd eindelijk gelukt
dat mag ook wel na 20 x ofzo

Ik heb alle misies gedaan voor Cortez, Diaz, "A", Rock band, motor bende, print fabriek, taxi bedrijf, malibu club, Phil, dikke tante en de cubanen.

Wat is er nog? want het spel is nog niet afgelopen...

Ehm, ambulance missies, brandweer missies, pizza-bezorg missies, hidden-packages, races, speciale jumps, enz.

Originally posted by mssh
Uhh, weke hal Rossi, kan je een screenis posten van waar die is?

Die hal is vlakbij je huis in downtown, paar straatjes door rijden daar totdat je bij zon stadion komt, je kunt het ook vanaf het dak zien bij je huis in downtown, gewoon je heli pakken dan en er op af vliegen. Als goed is istie open vanaf 20:00 tot 24:00 ofzo, maar dat weet ik niet zeker.