This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

GTA : Vice City

Originally posted by MaCk
welke mogelijkheden dan?
heb er al wel mee gereden, maar niks bijzonders voor zover ik weet?
ga er eens in rijden, bekijk em van de zijkant, druk op Rechter shift.

met 4en 5 kannie naar links en rechts en 6 en 9 is voor voor en achter...

'bouncin' trough tha hood ya know' 8)

viel het je niet op dat als je erin ging zitten en je er mee door de bocht ging hij wat 'pneumatische' geluidjes maakte?
voor degenen die niet weten welke auto ik bedoel, in het 'huttenkamp' waar je bij aunt jala ofzo moet zijn (in haiti) staat er 1 voor de deur...

haha vet

ja die geluidjes had ik al gehoord
maar tis dus gewoon een lowrider bak
ownage

heeft verder nog iemand tips over speciale dingen die je met bepaalde auto's kunt doen?

met 4/5 6/9 op nummerieke pad en Rshift is dat meestal...

Originally posted by Tommie
Je mp3's in de directory "mp3" gooien, en dan onder het spel op R rammen tot je bij mp3 player komt.
kan ook gewoon scrollwheel gebruiken, gaat meestal iets sneller

oja en die apache staat op dat 1ste (oostelijke) eiland waar je normaal gesproken begint (waar dat hotel is), en dan helemaal onder in het zuiden aan het water... daar staat een huis met daarnaast een groot rond helipad met apache erop je moet dus helemaal in t zuidoosten zijn zegmaar... met linker- en rechtermuisknop kan je schieten (of andere controls instellen, is fijner tijdens vliegen)...

kheb huis gevonden.. groot helipad.. (geen H erop toch?) maar geen apache.. kvond ook per ongeluk een hjidden package.. en was pas de 17e

:? met mijn savegame?!?

edit: als dat zo is heb ik de verkeerde ge-upped :? maar dat kan helemaal niet, want ik heb maar 1 savegame op de 8ste plek en dat is die... :?

en idd een rond helipad zonder H, je moet eerst zo'n trapje op...

Last edited:

Je hebt de goede geupped hoor, bij mij werkt hij goed.
Die Sea Sparrow met minigun heerst wel redelijk. :W

dat is op dat eiland waar je later in het spel pas opkan ofniet? (zal strax is gaan kijken)

Originally posted by Tommie
Je hebt de goede geupped hoor, bij mij werkt hij goed.
Die Sea Sparrow met minigun heerst wel redelijk. :W
heb je al met apache gevlogen? die raketten daarvan heersen echt 10x zo hard :W en apache is veel sneller.... alleen als je lekker laag overal tussendoor wil vliegen kan je beter die sea sparrow hebben, die apache is groot en lomp en slechter bestuurbaar....

Is er geen andere manier om die )*&)(& beeljes te 'vinden', zonder die savegame te rippen? Daarmee doel ik op y editen van je eigen savegame.. Ik heb immers een pesthekel aan zoeken

Apache had ik al voor je savegame, maar die raketten zijn klote te richten, en je hebt een m60 ipv minigun. En die sea sparrow is veel wendbaarder.

die brown thunder missies van de apache heersen wel trouwens.

Originally posted by rossi-nr.1
hehe dus jij hebt vanaf nu respect voor mij??

kheb stoppie van 3472 feet gezet in 307 sec.

laters,

respectkrijgende

:O waar haal je ooit 307 seconden? op het vliegveld haalde ik 100 ofzow :?

ook op het vliegveld!!

gewoon langzaam rijden

ik kan zelf die foto niet op i-net zetten maar ik laat me broer het wel fixxen

307 sec. is trouwens toch meer als 5 min. hehe
komt morgen