GTA : Vice City

zo, ff een geweldig snel filmpje gemaakt met de piaggio, door de steegjes racen :D , jammer dat er geen geluid bij zit..

is 2 mb, was 350 mb :S:S, dus daarom schokt het ene beetje, kost veel power

stoppie.JPG

stoppie :)

ggg.JPG

zinloos rijgedrag.

en het filmpje

http://members.chello.nl/jbraber/vc/test.avi

wtf, nu werkt het filmpje niet :S, "edit, tog wel :) , rechtermuisknop, en opslaan als,edit"

het ging echt hard, natuurlijk had ik hier ff op zitten oefenenen, alleen het einde liep niet zo geweldig af

Kan iemand mij pm'en waar je vice city kan downloaden?? Heb het al geprobeerd @ kazaa en daar kreeg ik na unzippen max payne en r.t.c. Wolfenstein:mad:
Greetz Dimi

oja en kan iemand mayb die file voor die snelle vespa uploaden of zeggen wat ik precies moet veranderen, want die ftp waar dat staat doet t niet :?

Originally posted by Thomas
Die missie is simpel! Je moet niet heel de tijd volgas rijden, je moet gewoon zo langzaam rijden totdat de meter begint te lopen, en dan weer wat harder gaan. Dan heb je 'm zo uitgespeeld!
ej verrek ja, stelt geen zak voor :) thnx

Originally posted by WoUtEr NeOs
je moet mazzel hebben dat hij botst.. ik heb er ook heel lang over gedaan om het te halen

Op dat eerste stuk kun je op hem inlopen, gewoon hem ten hoogte van z'n achterwielen een flinke tik geven en hij staat achtersevoren. :)

eitje

Originally posted by Yaruni
oja nog een kutmissie van de drukkerij (als je die gekocht hebt) dat je zo'n koerier met die 'plates' om vals geld te drukken moet ophalen ofzo... die komt dan in een heli aanvliegen bij de haven en volgens mij moet je dan instappen en zelf wegvliegen met die heli... maar dat lukt me niet :? heli mag niet kapot want dan is die koerier dood ofzo, steeds als ik in die heli wil stappen flikker ik weer op de grond, supervaag :S en als ik dan gasten die op mij schieten eerst kapotschiet vliegt de heli weg dus daar heb ik geen tijd voor.... weet iemand hoe dit moet??

Je wacht buiten die poort tot de koerier naar buiten komt, en voor die tijd schiet al al die ene bij de poort neer, en ga je iets verder staan, dan knal je auto van koerier in de fik, zodat ie uitstapt en dan pas schiet je koerier neer :)

Originally posted by Tommie
Op dat eerste stuk kun je op hem inlopen, gewoon hem ten hoogte van z'n achterwielen een flinke tik geven en hij staat achtersevoren. :)

eitje
ARGHHH, dit is echt frustrerend, heb deze kutmissie echt al 20x ofzo geprobeerd... en een tik geven is ook al gelukt, maar dan nog haalt ie me net voor t einde in :(

ARGHHH, dit is echt frustrerend, heb deze kutmissie echt al 20x ofzo geprobeerd... en een tik geven is ook al gelukt, maar dan nog haalt ie me net voor t einde in :(

Van tevoren voor de start zo'n pcg600 ofzo klaarzetten, en gelijk daar op stappen als de race begint.
Alleen moet je gewoon NIET onderuitgaan, want dan kan het nog wel heel erg moeilijk worden.

succes

Hey,

ik heb nu het spel van een ftp gedownload, nu heb ik 2 BIN- bestanden van ongv 700/800 mb,
maar hoe kan ik nu die bin-bestanden openen, met winzip en en winace doet i et niet...
kan iemand mij mischn vertellen welk prog ik dan nodig heb?

tank yoe

Originally posted by Yasuni for race
Hey,

ik heb nu het spel van een ftp gedownload, nu heb ik 2 BIN- bestanden van ongv 700/800 mb,
maar hoe kan ik nu die bin-bestanden openen, met winzip en en winace doet i et niet...
kan iemand mij mischn vertellen welk prog ik dan nodig heb?

tank yoe

Als je heel de topic ff doorleest zie je dat dat al 2x gevraagd is.

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
en dan? want het blijft een .bin bestand neem ik aan? hoe krijg ik het dan geïnstalleerd?
--------------------------------------------------------------------------------

Sorry iets vergeten:

Bestand--> Image branden --> de .cue file laden ( het .bin bestand pakt hij vanzelf als het dezelfde naam heeft en in dezelfde map zit
en als je dit gebrandt hebt dan stop je hem weer in de pc en dan (hocus pocus pilatus pas!) is het een installatie cd geworden

Back