GTA : Vice City

Originally posted by Yaruni
hmm ik ben nu redelijk ver met de missies... heb alle eilanden (krijg je al vrij snel trouwens), heb die Diaz al vermoord, alle missies van de motorclub gedaan....dat 'paleis' van Diaz, de Malibu Club, die Icecream Factory en uiteraard dat Hotel zijn allemaal van mij... ik ben nu bij die missie dat je die band (lovefist) in een limo rond moet rijden maar als je afremt of ergens tegen aanknalt ofzo explodeert ie... das echt een kutmissie, heb em nu al 5x gedaan ofzo (en 5x mislukt dus) :|

Die missie is simpel! Je moet niet heel de tijd volgas rijden, je moet gewoon zo langzaam rijden totdat de meter begint te lopen, en dan weer wat harder gaan. Dan heb je 'm zo uitgespeeld!

oja nog een kutmissie van de drukkerij (als je die gekocht hebt) dat je zo'n koerier met die 'plates' om vals geld te drukken moet ophalen ofzo... die komt dan in een heli aanvliegen bij de haven en volgens mij moet je dan instappen en zelf wegvliegen met die heli... maar dat lukt me niet :? heli mag niet kapot want dan is die koerier dood ofzo, steeds als ik in die heli wil stappen flikker ik weer op de grond, supervaag :S en als ik dan gasten die op mij schieten eerst kapotschiet vliegt de heli weg dus daar heb ik geen tijd voor.... weet iemand hoe dit moet??

en nog een andere kutmissie die me ook niet lukt: bij de malibu club racen tegen zo'n vage gast die je als driver nodig hebt... maar die gast rijdt in een snellere wagen dan ik heb.... en bovendien is het een kutparcours met vet veel verkeer enzo, als je 1x iets raakt kun je t schudden.... is hier geen andere manier voor om deze race te winnen?? (want de missie is alleen geslaagd als je als 1ste over de finish komt)

Nou hij werkt bij mij, uiteraard heb ik zo direct een verjaardag van een oom dus kan ik niet blijven spelen :'( ... maar wel een leuk beginnetje gemaakt. Ik flikkerde van m'n harley op een auto, ik stond op en :

gtavice.jpg

Heb zo een aantal kilometers meegelift :W :)

ja je kan ook gewoon op een auto springen en dan een gun pakken en beetje in het rond schieten terwijl je rondgereden wordt :W

Originally posted by Yaruni
en nog een andere kutmissie die me ook niet lukt: bij de malibu club racen tegen zo'n vage gast die je als driver nodig hebt... maar die gast rijdt in een snellere wagen dan ik heb.... en bovendien is het een kutparcours met vet veel verkeer enzo, als je 1x iets raakt kun je t schudden.... is hier geen andere manier voor om deze race te winnen?? (want de missie is alleen geslaagd als je als 1ste over de finish komt)

je moet mazzel hebben dat hij botst.. ik heb er ook heel lang over gedaan om het te halen

Ik snap er geen reet van. Heb gta vice city gedownload via ftp site mar nu heb ik dus allemaal van c001. etc files. Nu zag ik een eindje terug in deze thread dat je die kon uitpakken met powerachiver of zoiets. Mar da lukt bij mij niet. Wa doe ik fout!?

alvast bedankt

uhm lees deze topic, staat het allemaal in :rolleyes:

maar ok ik leg wel ff kort uit... de *.001 open je met winRAR... dan zit er een .CUE en een .BIN bestand in als het goed is, die je ff extract... dan die op cd branden zoals hierboven ergens staat beschreven of met Daemon loaden (of Virtual CloneDrive, dat gebruik ik), dan kan je em installeren...

Ik heb die .cue gewoon uitgepakt met isobuster naar een mapje op me harde schijf... allebei.
Dan heb ik het vanaf dat mapje weer geinstalleerd op me computer, en nu loopt hij ook gewoon, nix cd of wannabee cd.. gewoon chill op me c schijf... :W

Write your reply...
Back