This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

GTA: Vice City

't ziet er naar uit dat dit spel weer zwaar gaat roeleren8)
GTA4 komt eind oktober uit op de Ps2. Het speelt zich af in de Miami in de jaren80. En voor de wat oudere forumdoeds: het lijkt allemaal op Miami Vice

wat pics:


Wuw, ook een vespa




Zie ook www.vicecity.com
Ikzelf ben eigenlijk niet zo'n spelletjesgek, maar dit is weer een must-have:W
 
Last edited:
w000eeeiii en gta3 was ook al zwaar phat imho :W
vraagt wel een zwaar systeem maar gelukkig beschik daarover 8)
dit word idd een must-download
 
hm lijkt me heel vet.... al dat spul uit miami vice is wel vet (auto's, motoren, speedboatjes, enz.) :W
 
Originally posted by B-100
w000eeeiii en gta3 was ook al zwaar phat imho :W
vraagt wel een zwaar systeem maar gelukkig beschik daarover 8)
dit word idd een must-download
Het spel is op PS2 zegt stealth
Dus weet niet of het op PC gaat uitkomen.
Ik heb gelukkig een PS2!
en spel gaat we lvet zijn!
GTA3 was ook vet.
greetz
Pirulo
 
Kan je ook al gebouwtjes in enzo ? dat miste ik alleen nog... oja en je auto stylen... Voor de rest lijkt me dit wel geinig en er moeten ook nieuwe motors in... maarja jaren 80...
 
Je kan nu idd op motoren rijden
Verder is de stad 2x zo groot als in GTA3
Je kan in helicopters vliegen
Je kan zwemmen
Er zijn 120+ auto's
10 radiozenders
En het schijnt grafisch nog mooier te zijn dan 3

Te veel om op te noemen, gewoon fun
 
Last edited:
lijkt me wel dat dit ook voor de pc uitkomt, is een grote markt voor, gta3 is er ook voor de pc maybe komt ie later uit als de pc versie..
de pc versie kunnen ze grafisch wel zwaarder maken als de ps2 versie
 
ja, ka nwe luitkomen, op pc kwam gta3 toch ook later uit als op PC, of niet?
En tuurlijk krijgen ze het op Pc grafich hoger als de PS2, maar als je voor de gewone GTA3 al een redelijk zware comp hebt, zulle nze het niet veel zwaarder maken als GTA3 op PC.
Dat lijkt mij, maarja ,ik ken er ook niet veel van
greetz
Pirulo
 
ik vond GTA3 ook supervet TOTDAT ik mafia heb gespeeld! dat spel heb ik in 1 week uitgespeeld.. ZO F*CKIN addicting. voor screenies sjek www.mafia-game.com ...

gta 3-VICE CITY DUS NIET GTA 4 ziet er wel leuk uit maar komt een beetje snel na 3 uit .. dus denk dat het niet superphat word. Aan MAFIA is 4 jaar gewerkt, en de filmpjes e.d. zijn echt mooi + een mega-goeie gameplay die ik in gta3 mis. Kortom MAFIA staat op nr 1 bij mij ATM!
 
Last edited:
mafia heeft zo'n ongeloofelijk slechte gameplay..... en ja ik heb een snelle pc maar het ziet er gewoon niet uit vind ik.
 
Originally posted by jorick
mafia heeft zo'n ongeloofelijk slechte gameplay..... en ja ik heb een snelle pc maar het ziet er gewoon niet uit vind ik.
Slecht? Ik vind het wel goed spelen hoor!
Oke, auto's van ruim 70 jaar terug rijden nou eenmaal niet zo best als die van nu.
De enige opmerking die ik heb over het spel is dat de camerapunten soms wat irritant zijn maar verder is het echt geweldig.
Het is ook zeker het mooiste spel dat ik tot nu toe gezien heb!
 
COOL! Scooter gappen, en dan een 8bomb er onder leggen! Als je dan van je scoot wordt getrapt door een negertje.... BOEM
 
Is dit trouwens een uitbreiding van deel 3? Dus dat je ook via die andere 3 steden naar "vice city" kan gassen?

Of is het een spel apart?
 
spel apart, en idd gta3: vice city komt ietsje later uit op de pc :W

hehe en een beetje met die bestandjes kloten en er worden wheelies gemaakt met die scooters
 
whaha da sou dan de eerste keer zijn dak met een scooter een lamborghini zou uitblaze ga em echt wel kopen als ie uit is