GROSSIE'S Aerox Straatproject

mja ff 2 nutteloze pics:P
roxje met C16:
50193165.jpg


roxje met KRD F1:P
50193152.jpg
 
Miss domme vraag, maar waar is je pijp dan?? Of heb je die aan gort gereden ofzo??

En wat bedoel je met een leuk straat cilindertje maar t echte werk lator?? Zo te lezen begreep ik dat je nog niet eens een circlipje erin kon doen(kan soms ook wel eens mis gaan bij mij maja kwestie van goed materiaal hebben en de circlipjes met 2 potjes) dus als ik jou was zou ik dan toch maar wat je kennis van scooters opbouwen voordat je met grote mensen spulletjes begint te prutsen. Ben je ook niet meer afhankelijk van Aralfa enzo..... Wil je niet beledigen ofzo hoor en al helemaal geen geouwehoer maja kennis van iets hebben wat soms toch nog wel eens kapot kan gaan is altijd handig! vooral als je strax zelf bezig wilt gaan met je scoot........

Maar voor de rest ziet het er zeker leuk uit!! Heb zelf nog niet de stap genomen om te kiezen voor een andere cilinder maar dat komt zeker doordat ik over 3maandjes voor me rijbewijs ken :D

Smassols G-J
 
Originally posted by Bite Me Design
Miss domme vraag, maar waar is je pijp dan?? Of heb je die aan gort gereden ofzo??

En wat bedoel je met een leuk straat cilindertje maar t echte werk lator?? Zo te lezen begreep ik dat je nog niet eens een circlipje erin kon doen(kan soms ook wel eens mis gaan bij mij maja kwestie van goed materiaal hebben en de circlipjes met 2 potjes) dus als ik jou was zou ik dan toch maar wat je kennis van scooters opbouwen voordat je met grote mensen spulletjes begint te prutsen. Ben je ook niet meer afhankelijk van Aralfa enzo..... Wil je niet beledigen ofzo hoor en al helemaal geen geouwehoer maja kennis van iets hebben wat soms toch nog wel eens kapot kan gaan is altijd handig! vooral als je strax zelf bezig wilt gaan met je scoot........

Maar voor de rest ziet het er zeker leuk uit!! Heb zelf nog niet de stap genomen om te kiezen voor een andere cilinder maar dat komt zeker doordat ik over 3maandjes voor me rijbewijs ken :D

Smassols G-J
ten 1ste: mijn pijp is nog niet terug van de verchromer
ten 2de: het echte werk komt wel als ik 18 ben, en wil der nu nog wel een btje fatsoenlijk mee over straat kunnen
ten 3de: ik kon het clipje der niet in krijgen met het materiaal wat ik hier had, en dat lag niet alleen aan mij want aralfa lukte het ook niet, dus hebben we maar ff wat nieuws gekocht en daarmee ging het met gemak:)
en wie zegt dat ik der geen kennis van heb?? alleen maar omdat ik niet een clipje derin kreeg omdat ik het goeie gereedschap der niet voor had?:|
en wtf blaat je dom over grote mensen spulletjes:L
 
Naja zoals ik het zie is Aralfa meer bezig aan jou scooter als jou, en dan neem ik aan dat hij meer kennis ervan heeft dan jou.

Maar als nog tis advies en ik heb geen zin in dom geouwehoer.

Naja Grote mensen spulletjes: Evo tuned of een MHR = niet nix! En je zegt het zelf al: Als ik 18 ben......

Ja Funk Master 9||6 maja ik heb het meeste geleerd door alles zelf te doen..... hihi en tis goed gelukt!! :P En jou ding moet 26 Juni ook af zijn hé!

Oh ja: hou es op met dat :L :| want daar heb ik al helemaal geen zin in.
 
Originally posted by Bite Me Design
Naja zoals ik het zie is Aralfa meer bezig aan jou scooter als jou, en dan neem ik aan dat hij meer kennis ervan heeft dan jou.

Maar als nog tis advies en ik heb geen zin in dom geouwehoer.

Naja Grote mensen spulletjes: Evo tuned of een MHR = niet nix! En je zegt het zelf al: Als ik 18 ben......

Ja Funk Master 9||6 maja ik heb het meeste geleerd door alles zelf te doen..... hihi en tis goed gelukt!! :P En jou ding moet 26 Juni ook af zijn hé!

Oh ja: hou es op met dat :L :| want daar heb ik al helemaal geen zin in.

bist ek een aapke, jij sleuteld toch ook meer aan die scooter van Justin dan hemzelf? :#
niet dat mij het wat boeit :P
en Evo shit bv is niet grote mensen spullen hoor, ik ben dan misschien wel 18, maar ik heb nog nooit een scooter afgesteld :# en ben er wel zelf mee bezig :P

en als je bv kijkt naar die gast uit lwd (danny r ofzo) die is ook maar 15 ;) met ze Manston en al die shit :X
 
Ok ok, maja Justin leert van het kijken :D Nee hij doet zelf ook genoeg maar omdat ik het zelf heel erg leuk vind om te beunen doe ik gewoon meer. ook heb ik het geluk dat mijn vader genoeg gereedschap heeft om een hele vrachtwagen mee te strippen.

Maja wij zijn ook nog maar 17 :D hehe het maakt mij niet zoveel uit ofsu maar vind toch wel dat je wat kennis nodig hebt voordat je met duurdere spullen om begint te gooien.... Weet nog wel dat die Airsal van Justin vastnaaide doordat er een circlipje niet goed zat.... zonde van het geld vooral als het door de dealer is gedaan.

Maar weer ff ontopic anders krijgt die jongen ook zo'n topic vol met dom geouwhoer.......
 
Originally posted by Bite Me Design
Ok ok, maja GROSSIE@aerox leert van het kijken :D Nee hij doet zelf ook genoeg maar omdat ik{aralfa} het zelf heel erg leuk vind om te beunen doe ik gewoon meer. ook heb ik het geluk dat mijn vader genoeg gereedschap heeft om een hele alfa romeo garage mee te beginnen

 
Originally posted by Aerox2k
grossie ziet er netjes uit maar heb je die mono-sit std in het wit gekregen?

:edited: grossie}) :edited:
ja die heb ik std in het wit gekregen:) maar spreek je wel weer op msn
Oi
 
Back
Top