GROSSIE'S Aerox Straatproject

mja zou vandaag gila monteren verneuk ik die hele circlipjes|( en toen had ik der meteen helemaal geen zin meer in:X maar ja heb nieuwe veertje binnen:)
veertje.JPG
 
Originally posted by Sp-Tuner
Muahahah .. Naabje ..
Laat arjan het nou maar weer doen voordat je het weet vliegen ze eruit bij jou :P

verders zeeer leuk veertje :W

ik wil best even helpen hoor :!

mjah beter dat i het vraagt .. dan dat ze zijn carter inschieten |( dan istie nog verder van huis ..

mjah schiet nou eens op met die ouwe rox van je O-)

ciao uit stiens .. dorp der gehakstafen :~
 
mja aralfa moet binnenkort maar ff die clipjes derin beuken want ik wordt der helemaal gek van:P:rolleyes:
maar het lijkt deze week wel sinterklaas:P want vandaag kwam der weer een pakketje binnen:# met hierin: een Kiesler Monoseat
hier ff een pictje van het spul wat ik deze week binnen heb gekregen:
49984774.jpg

en volgende week komt der nog wat spul binnen}) :W
 
Ziet er netjes uit man ... zo'n veer moet ik ook nog hebben want als ik gas geef veer ik eerst cm of 8 naar beneden :P... zo lek als wat dus, maja ik heb nu wel luchtvering achter 8P
 
Originally posted by Wokkel @ Sr
netjes! snel die gila erop beuken ofzo! als je evrvoer regelt beuk ik m er wel ff voor je op :P
maar ja aralfa en rolodi zijn hier nu ff, gila zit der iig op, zo meteen maar ff proberen te starten.
 
mja hij geeft wel een teken van leven, want hij start....
maar meer doet die ook niet:mad: soms loopt die heel fftjes stationair en dan valt die bijna direct weer uit:?
denk valse lucht ofzo
 
Last edited:
Back
Top