GROSSIE'S Aerox Straatproject

Titus

Mooiboii
ik heb niet zo'n heel erg boeiend scooter verleden, op me 14de een pech maxi, op me 15de een citta en een gare speedfight 1 die ik tegen een auto aan geplakt heb:rolleyes: :X
en toen werd ik 16 en mocht van me ouders een scooter uitzoeken:W maar ik wist al tijden van te voren dat het een aerox moest worden...

zo zag die deruit toen ik heb net had (helemaal standaard dus)
scoot_begin.jpg


ik vond al heel lang zwart met wit wel vet dus na paar dagen na aankoop witte onderkap derop:
aerox0005.jpg


toen afspraak gemaakt voor velgen laten coaten en in de tussen tijd een yasuni r en een malossi multivar derop laten zetten en nou wat ging me dat tog "snel":p
scoot_zwart.jpg


en toen dus velgen laten coaten:W
50847879.jpg


en toen leerde ik Siepie Wokkel en Aralfa kennen en die scooters gingen toch wel een stuk leuker als mijnes dus ik kocht een DR 70, delta clutch en een 17,5 , dit ging al een stuk leuker...

toen een middagje bij Aralfa in 4 uurtjes nieuwe krukas derin (dus aankomen rijden en na 4 uurtjes weer weg rijden:p)9||6 een power one pen 10
blokkie:)
krukas.jpg

ik wou na een tijdje wel weer es wat anders dus verkocht me DR, 17,5 en me yasuni r en daarvoor in de plaats kwamen: Top Performace Due Plus 70, 19mm Dellorto en een Yasuni C16
dit is dus de setup waar ik nu mee rond rij
afsfasf.jpg


50847433.jpg


ondertussen ook nog wat uiterlijke veranderingen zoals BCD koplampunit en BCD underseat en nog wat kleine dingetjes wit gespoten

de plannen voor de toekomst zijn
-andere zadelhoes (iets met zwart en wit)
-zwarte onderkap
-z kappen zwart spuiten
-binnenkappen wit
-traanplaat
-wit achterlicht
-buddybak wit
-tnt stuurtje
-tp carterkap

dat moet der als zoiets uit te komen zien:
50847425.jpg


50847412.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Jammer dat er tegenwoordig alleen nog maar zwart wit en andere kleuren met wit worden gebruikt...zou graag eens willen zien dat dat eens veranderd...

Voorderest zeer leuk scootertje, en als je het mooi vind om hem zo te spuiten waarom dan ook niet..
 
Re: Re: GROSSIE'S Aerox Straatproject

Originally posted by Wokkel @ Sr
lolz...

word wel wat gross, en niet die z dingen wit doen man...

en het is hOEzen :p

lol

check je wel in de pj :p

jaja:p edit wel ff;)
 
Jeuj... er komt steeds meer moois uit het Hoge Noorden van Nederland (Lees als: Friesland :W ) Mja, goud'n fietske soan :D
 
Originally posted by Roy2004
En dit is toch wel geen C16? Greets

ik weet niet hoe jij denkt dat een c16 deruit ziet maar het is der wel degelijk eentje hoor;) of je bedoelt die fotosoepjes? das een c20
 
hij staat nu trouwens al best lekker afgesteld, trekt kleine autowheelie's moet alleen nog ff andere drukveer denk aan malossi rood ofzo
 
:eek: zie ik in projecten een scooter staan, waar ik meer tijd aan heb zitten sleutelen dan aan me eigen :p

hij is wel nice hoor

zie je wel weer in in PJ ofzo

ciao arjan
 
:eek: Damn! Das een tijd geleden dat ik die photoshops zie... Die 2 photoshops zijn namelijk mijn creaties ;)
Ben benieuw wat je er van gaat maken :W
Wel jammer dat er al zoveel zwart-witte rond rijden :(
 
Ziet er goed uit! Heb ik je tot het aanzetten van het plaatsen van een projectje of....... Zie je vast wel eens in de toekomst op zo'n brak georganiseerde meeting van Jimmie en zijn vriendjes ;)

Fryslan boppeh!
 
Originally posted by JaguaRox
Zou het wel zo fijn vinden als je eerst vraagt om mijn pics te soepen...

Voor de rest, nice project :)

ja ik heb ze niet gesoept hoor:rolleyes: vond ze op scooter freaks en vond het der best vet uit zien
 
ja ziet er nice uit grossie
brute sound en helemaal vetjes dat je mhr rep. alu eruit blaast
of terwijl ga zo door.
Btw alleen effe die achterkap effe poetsen + uitlaat latOrs

dragsterlover;)
 
Back
Top