ok,, maar mag ik nog wel me brommerscertificaat halen,, weet iemand dat?
natuurlijk, je hebt geen moord gepleegd!
We zitten hier in Nederland, maak je maar niet al te druk.
ik weet wel dat ik moet betalen, maar als je er onderuit kunt komen,, verzekering heeft geld zat!
niet geschoten is altijd mis!
Door figuren zoals jou stijgen de premies alleen maar. Jij hebt een fout begaan dus zal je daar voor moeten op draaien.ik weet wel dat ik moet betalen, maar als je er onderuit kunt komen,, verzekering heeft geld zat!
Idd zo werkt het niet helemaal. Op het moment dat de motor loopt en erop zit ben jij gewoon aansprakelijk. Voor alles wat er gebeurd omdat je ook geen certificaat hebt. Geen certificaat = niet verzekerd. Ook al is de scooter verzekerd, jij bent niet verzekerd. Dus jij neemt de verzekering dan op je omdat iemand de schade zal moeten betalen.
Kortom, heel simpel maar lullig: Dokken.
Nogmaals, je praat hier over een paar duizend en alleen blikschade. Knijp je handjes fijn maat, het is niet leuk, maar ik denk niet dat je weet wat voor bedragen je om je horen had gekregen als je iemand het ziekenhuis in had gereden...
1 plus punt, boetes van mensen onder de 16 worden dacht ik gehalveerd.. iig bij geen helm op van vriend van mij was dat zo.zeker een wijze les! maar tog is het antichelijk kut!!!
kan ik niet via de verzekering of wat dan ook de schade wat ik moet betalen beperken?
en ik krijg ook een proces verbaal, wat denken jullie taakstraf of boete?
en hoeveel bedraagt die boete dan?
of hoeveel uren moet ik werken?
Frauderen is ook een misdrijf...ik weet wel dat ik moet betalen, maar als je er onderuit kunt komen,, verzekering heeft geld zat!