probleem met 2e hands gekochte scooter

ehm stel het is jouw €750 euro?? Beetje makkelijk praten zo.

Vind het maar een moeilijke situatie. Maar 1st maar ff afwachten tot de TS weer reageerd met de huidige status
 
Ik denk hetzelfde als Unforgiven nl. Vooral omdat je denkt dat ie gejat is omdat er een vaag verzekeringsbewijs bijzit, zou ik zeker met deze papieren en al naar de politie gaan om even heel het verhaal eerlijk uit te leggen. Want die verzekeringspapieren willen toch niet eens zo heel veel zeggen. Misschien is de vorige eigenaar ze wel kwijt geraakt en heeft ie daarom zomaar iets nagemaakt. Het kan m.i. van alles zijn. Veel succes ermee iig.

Dirk
 
tja het is gewoon een lastige situatie ik heb ook hard moeten werken voor mijn scooter en als die jongen er ook hard voor gewerkt heeft en het niet breed heeft snap ik dat zomaar naar het politiebureau gaan met de kans dat je 750 euro zomaar verdwijnt .... maar als eventuele rechtmatige eigenaar zie je je scooter ook graag weer terug hier is denk ik geen oplossing voor die beide partijen goed doet..... als de scooter al gestolen is bdoel mijn verzekerings papier is ook een oud vod ik zou gewoon naar het adres gaan waar je de scooter hebt gekocht neem aan dat je hem niet op straat heb gekocht
 
Back
Top