Kenteken een probleem voor klassieke brommers

Advertisement - register to remove this

Laatst nog een heel item over gezien op tv...die mensen zijn inderdaad aardig genaaid..1 gast had 5 klassieke brommers staan, en hij kon maar voor 1 brommer een kenteken krijgen. :X
 
op het werk bij ons hebbe we nog een oude solex staan die helenmaal opgeknapt is/word. ben benieuwd of we daar een kenteken op krijgen.

maar ik vind idd ook dat we 'genaaid' worden met dat kenteken.
bromfietsers moeten altijd maar inleveren, net zolang tot er niks mee overblijft. en de lol van het rijden gewoon weg is. of veels te duur woord, zeker voor een 16/17 jarige *-)
 
Klopt als een bus.

Ik was met een vriend van me naar een dealer gegaan om ze scooter daar te laten schouwen.

Een oude man was voor ons , die had zijn papieren terug gehad en zijn snorbrommertje was afgewezen. ( waarom was gewoon onbekend )

Ook kwam er een oude man met een oldtimertje , deze stond boos te vertellen dat hij zo'n 20 oldtimers thuis had staan en ze dus allemaal moest gaan laten keuren?

Hier moet tochwel wat anders op te vinden zijn , want reken uit: 20 oldtimers X 70€+ per kenteken 8P
 
RemcoV said:
Klopt als een bus.

Ik was met een vriend van me naar een dealer gegaan om ze scooter daar te laten schouwen.

Een oude man was voor ons , die had zijn papieren terug gehad en zijn snorbrommertje was afgewezen. ( waarom was gewoon onbekend )

Ook kwam er een oude man met een oldtimertje , deze stond boos te vertellen dat hij zo'n 20 oldtimers thuis had staan en ze dus allemaal moest gaan laten keuren?

Hier moet tochwel wat anders op te vinden zijn , want reken uit: 20 oldtimers X 70€+ per kenteken 8P

Eigenbedrijf beginnen en een groen plaatje fixen:p
 
je krijgt ook steeds meer het idee en gevoel dat de overheid toch niet meer naar mensen luistert... omdat zij het tog wel beter weten dan zij... burgers zitten aan een lijntje en hebben te luisteren. probleem is ook dat we het op ons laten zitten... tijd dat we eens duidelijk maken dat het anders moet??
 
RemcoV said:
Klopt als een bus.

Ik was met een vriend van me naar een dealer gegaan om ze scooter daar te laten schouwen.

Een oude man was voor ons , die had zijn papieren terug gehad en zijn snorbrommertje was afgewezen. ( waarom was gewoon onbekend )

Ook kwam er een oude man met een oldtimertje , deze stond boos te vertellen dat hij zo'n 20 oldtimers thuis had staan en ze dus allemaal moest gaan laten keuren?

Hier moet tochwel wat anders op te vinden zijn , want reken uit: 20 oldtimers X 70€+ per kenteken 8P


je had idd altijd een verzekering met meerdere plaatjes of een wisselplaatje voor verzamelaars

dan mocht je alleen niet met meer dan 1 brommer tegelijk rijden
 
ik denk dat ze hetzelfde als in duitsland gaan doen (als ik het juiste beeld voor me heb van duitsland) dat je gewoon eerdags op een scooter komt te rijden die een lichte motorfiets is.. en dat je dus ook een soort van rijbewijs daarvoor krijgt (wat ze hier in nederland nu ook langsamerhand invoeren) nu is het nog een 50cc scootertje, en ik denk dat we eerdags allemaal rond zouden moeten rijden op 180cceejs..


en tuurlijk willen ze dat alle 16/17jarigen van de weg af blijven met een scooter.. en geef nou zelf toe.. er is een bepaalde groep onder de scooterrijders die alles aardig voor iedereen verpest (ook op meetings) (plekken rijden waar je niet mag, roekeloos rijden.. en ik kan nog wel ff doorgaan)
 
Back
Top