probleem met scooter schorsen

witte-eend

Well-Known Member
hallo,

mijn scooter papieren zijn een tijd terug ingenomen. omdat mijn scooter te hard reed, maar nu komt deze maand mijn verzekering er weer aan voor een heel jaar! en ik heb geen zin om weer 250euro te betalen daarvoor.
nou is mijn probleem dat het postkantoor hem niet wil schorten/schorsen omdat, ik mijn papieren niet heb en hun het dus niet kunnen doen.
klinkt logish maar toch...

hij moet eerst gekeurd worden voor ik me papieren terug krijg... is er een andere manier om mijn scooter toch te schorten/schorsen?

mvg,
witte-eend
 
Advertisement - register to remove this

dus overschijvingsbewijs heb jij dus.

dan moet je dus het tenaamstellingsbewijs en het voertuigbewijs eigenlijk nog hebben , voor het schorsen ben je het voertuigbewijs niet nodig , dus je moet even uitvinden wel deel de politie nu heeft , de eerste 2 ben je nodig voor het schorsen , voertuigbewijs dus niet.
 
hmm okee, dan is dit vrij apart dat mijn postkantoor dit niet wilt. maar ik ken je naam op dit forum en weet dat je niet zomaar wat zegt dus zal er nog even achteraan gaan morgen bij het postkantoor.

bedankt en ik zal het je morgen laten weten hoe het is beeindigt!
 
okee vandaar, nou mijn probleem is opgelost hij is geschrorst. bedankt voor je tip om t via internet te doen maar las ik te laat.

bedankt en topic mag weg.
 
Kan dus inmiddels wel gehalveerd worden. Printje kost 2,5 euro of zo? En dan de postzegel nog van 50 cent en de rest is winst :p

Als ze dat nu dan nog vertellen van die 10 euro dat zou wel zwaar waardeloos zijn....
 
Verwacht ook zeker niet dat ze er mee ophouden. Maar ja met veel dingen kun je je afvragen of de kosten wel terecht zijn. Kun je verdrietig van worden... :p
 
Niet afvragen en je erbij neer leggen dat als ze die kosten verlagen, elders de kosten omhoog gaan. Overheid doet niet aan bezuinigen, alleen aan het geld ergens anders aan uitgeven of onder een andere naam binnenhalen.
 
Back
Top