Sparky Well-Known Member 13 July 2021 #21 Vergeet ook niet een vliegwieltrekker te bestellen want moer lossen is één maar zonder trekker krijg je het vliegwiel niet van de conische as getrokken. Zie hier hoe te werk gaan:
Vergeet ook niet een vliegwieltrekker te bestellen want moer lossen is één maar zonder trekker krijg je het vliegwiel niet van de conische as getrokken. Zie hier hoe te werk gaan:
Choempie Well-Known Member 13 July 2021 #22 djs80 said: Is dat dezelfde blokkeersleutel die ik moet gebruiken om de v-snaar te vervangen? Click to expand... Ja je vario en vliegwiel zitten als het ware aan elkaar vast doormiddel van je krukas dus als je de vario blokeert blokeer je het vliegwiel ook
djs80 said: Is dat dezelfde blokkeersleutel die ik moet gebruiken om de v-snaar te vervangen? Click to expand... Ja je vario en vliegwiel zitten als het ware aan elkaar vast doormiddel van je krukas dus als je de vario blokeert blokeer je het vliegwiel ook
D djs80 New Member 13 July 2021 #23 Top, bedankt @Choempie en @Sparky voor jullie reacties en tips! Ik ga weer even verder knutselen