Hanway raw 50 heeft groot probleem

Hans de soldaat

New Member
Een waarschuwing voor hanway raw 50 eigenaren. Ik rij nu 4 maanden op mijn hanway raw 50 en heb nu 4100km onbegrenst erop staan maar sinds kort lekt hij olie wat blijkt is dat de motorsteun onnodig veel extra metaal heeft en dit metaal zit tegen het blok aan en langzamerhand trilt dit een gat in je blok. Het gaat om de onderste motorsteunen en bij mij is het de linker maar bij de rechter zit ook al schade. Een fix voor dit probleem kan zijn: zaag het extra stuk metaal weg of buig het weg. Nog wat andere kleinere probleempjes waar ik tegen aan ben gelopen zijn: de standaart bougie en bougie dop zijn niet water dicht dus dan stottert hij in de regen dus koop een champion bougie dop en ngk cp7 bougie. De carburateur is alleen spatwater dicht, het plaatje bovenop de carburateur laat water binnen als je door een plas water rijdt en dan kan het zijn dat je rommel erin krijgt of zoals bij mij dat je soms een bevroren carburateur hebt en dat je geen gas meer kunt geven. Dit waren alle problemen die ik had.
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top