This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Godess Dragster

Status
Not open for further replies.
------------------UPDATE 17 DECEMBER 2007--------------------
Kapwerk

Het spuitwerk is allemaal klaar nu.
Eigenlijk sneller dan verwacht dus ik vind het best

de binnenkappen zijn nu perfect spiegelend zwart (ook RAL9005)

Ooit gaat de dragster wel een andere kleuren(combo) krijgen, maar tot nu toe is het wel allemaal zeer geslaagd.

Telefoon was weer eens leeg, dus zal morgen foto's posten
Tevens begin ik morgen met het frame naar de garage halen, om het daar vervolgens verder op te bouwen

wel flakes in de verf,
maar een fatsoenlijke camera bezitten, ho maar, dat is te duur :+

Heb een fatsoenlijke camera gehad...tot ie 2 weken na de garantie periode verrot ging...
Toen was ik het snel zat

als ie in elkaar staat zal ik mooie plaatjes maken met de camera van mijn ouders Das wel een serieus ding

Ik kan niet wachten om deze komend seizoen in het echt te bekijken. Ik vond de lak zonder glitters wel vetter eigenlijk. Desalwelteplus, zeker een heel nette afwerking:W.

Ziet er goed uit bobbie !!
zal eens tijd worden na die spuit tijd dat hij weer in elkaar staat :W

Toppiee en sprintje dit jaar ?

Ik kan niet wachten om deze komend seizoen in het echt te bekijken. Ik vond de lak zonder glitters wel vetter eigenlijk. Desalwelteplus, zeker een heel nette afwerking:W.

In het echt vallen alleen de gouden op. Als je beter kijkt zie je dat er 3x zoveel paarse flakes inzitten die vooral bij het zonlicht een soort metallic effect geven, Het is niet te kitcherig in het echt, alhoewel dat op de foto's wel lijkt

tnx voor het compliment

----------UPDATE 24 DECEMBER 2007-----------

Kreeg net van barry een ophoogplaatje voor het membraam...
Eens even kijken of ik daar een heel mooi spruitstukje van kan bakken
zal wel foto's maken vanavond

Last edited:
----------UPDATE 24 DECEMBER 2007-----------

Kreeg net van barry een ophoogplaatje voor het membraam...
Eens even kijken of ik daar een heel mooi spruitstukje van kan bakken
zal wel foto's maken vanavond

Tis tenslotte bijna kerst.....

Bob bedankt voor het helpen weer vandaag

Ik zal mijn definitieve oordeel vellen als ik de lak in het echt heb gezien. Misschien vind ik de flakes dan wel vet.

Status
Not open for further replies.