This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Godess Dragster

Status
Not open for further replies.

mechanische brandstof pomp nemen van scootercenter.de

mechanische brandstof pomp nemen van scootercenter.de

Je bedoelt zo'n Mikuni ding, maja stop die met pompen als je vlotter vol zit want anders jank die t spul er net zo hard weer uit bij ze overloop.

Als je tijd heb kom ik binnekort wel ff kijken als je t goed vind.

ding stopt dan automatisch geloof ik. hetzelfde als gewoon een vacuum kraantje denk ik? en voor het geld hoef je het niet te laten om het eens te proberen ding kost 16 euro geloof ik

je bent altijd welkom he

Dan binnenkort is ff langs fred aangezien die wel meer dat soort spul heb.
Btw , als t frame terug is hoor je t

@ oranje nummervlakken voor de S6 racer.. die gaan écht veel te klein zijn voor de verplichte afmetingen van de zwarte startnummers !

@ oranje nummervlakken voor de S6 racer.. die gaan écht veel te klein zijn voor de verplichte afmetingen van de zwarte startnummers !

hoogte gaat precies, als het nummer bekend is krijg je weer een mailtje van me:*

ik ga dalijk is ff de TIS sticker plakken op de voorvelg... gaat gewoon uber worden!

haha tnx ben zeer benieuwd wat het totaal plaatje is als ie is opgebouwd

------------UPDATE 22 novemer 2007----------

Blackchrome

Ziet er vet uit Bob ! die dragster gaat zeker helemaal goed komen en sja hij wordt toch tot in de kleinste details netjes gemaakt

blackchrome is niet echt goed te zien op foto denk ik? bij die afdekdop dan..(want ik weet dat die andere alleen nog maar zwart ijn en dan je tel leeg was )

wel allemaal heel netjes en clean hoor! mooi mooi

Status
Not open for further replies.