Girlfriends van forummembers

Status
Not open for further replies.
Marktplaats said:
Uw zoekopdracht heeft geen advertenties opgeleverd

U vindt waarschijnlijk de juiste advertenties als u ook in de beschrijving van de advertentie zoekt.
Selecteer het aankruisvakje 'Zoek in titel en beschrijving'.

Mjegh :p
 
Mooi hoe relaxt een wijf die altijd zin heb. Ik weet het niet maar had er ook zo 1. Was niet zo dat ze zei neuken nu! Maar ik denk toch dat ik het er geen problemen mee had. Toch een jaar volgehouden mja ben zelf ook een nymfomaan denks:+

En over die auto. Ik lees nergens dat dat meisje voor die auto ging. + dat als ik een zo een auto tot me beschikking had er ook gebruikt van had gemaakt.
Jij trekt ook niet je lelijkste kleren aan en geen lucht op omdat ze je maar moet nemen zoals je bent. Verder wil ik eigenlijk ook een vriendin, maar ik na al dit gezeik over die stomme wijven wacht ik liever nog even:*
 
Kunnen we weer een beetje ontopic?
Het ziet er weer na uit dat het topic dicht moet, en dan is het voor wat langer als eerst...
 
Matthew. said:
Helemaal mee eens ,

Maargoed, Je kunt 'helaas' weinig meisjes vinden die het innerlijk waarderen tegenover een auto , Daar doel ik dus mee wat voor persoon je bent en op wat voor meisje het is.


akkoord, maar vind een auto fucking gemakkelijk in een relatie. Anders is het altijd sooien om vervoer te hebben, scooter komt zo ronny over tegen over een meisje. Mijne zegt dan nog heel de tijd Whoop whooooooooooooooop en dat steekt hen meestal tegen. Ik ga maar meer serieus relatie aangaan als ik vast in auto rij en dat is over 10,5maandjez
 
WTF, je gaat een wachten met een relatie tot je een auto hebt?
ik heb helaas geen nieuwe pic's
en om nou oude te reposten.....zo knap is ze nu ook weer niet :p
 
:D

full.jpg


schat! red dit topic! +ralf+
dit weekend 11 maandjes hoorde ik net
 
*mental note: pic van dr billen maken

[IR]http://tweakers.net/ext/f/bee377072ed453027ef9c1f2739b5696/full.jpg[/IR]
verrot @ airport
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top