Girlfriends van forummembers #21

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

nouja girlfriends van forummembers is het hier ook niet echt meer:p

meer ik wou dat ze me girlfriend van forummembers was<]
 
Mag denk ik nu wel aannemen dat BoK niet is wie ze/hij zegt.
Heb nog geen foto met krant gezien, en hoe moeilijk is dat nu eenmaal?
Je hoeft maar ff naar de buurtsuper en een pic te schieten bij het telegraaf rek. Of in de bus/metro/trein met een spits of metro.

BoK, jij bent aan zet!
 
wat betreft dat borderline..
ik weet wel degelijk wat het betekent!!

aangezien die bok/erikN of wie dan ook gewoon klinkklare onzin post, heeft het dus zeker te maken met mijn reactie!

zoals in het vorige topic ook al wordt aangegeven, er wordt 1000x per dag KK neergezet, maar daar hoor je niemand over, als er borderline staat beginnen ze te huilen..

ga dan ook elke keer huilen als er; tering,kk etc staat

ontopic: iemand nog een foto van ze gf
 
hahaaa wtf :W ik zoek nog een cadeautje maar ik hou het denk ik maar bij ons etentje in de Euromast :p
 
wat betreft dat borderline..
ik weet wel degelijk wat het betekent!!

aangezien die bok/erikN of wie dan ook gewoon klinkklare onzin post, heeft het dus zeker te maken met mijn reactie!

zoals in het vorige topic ook al wordt aangegeven, er wordt 1000x per dag KK neergezet, maar daar hoor je niemand over, als er borderline staat beginnen ze te huilen..

ga dan ook elke keer huilen als er; tering,kk etc staat
Kerel denk je nou echt dat ik het leuk vind dat mensen met kanker spotten?
Maar borderline gaat me wel te ver.
@ iedereen die zegt: stel je neit zo aan.
Probeer maar eens te leven met iemand met borderline.
Oh en het gaat hier wel over m'n moeder...jullie zouden niet gaan zeiken als je moeder kanker heeft gehad of heeft en iemand gaat met kanker spotten, je hebt er maar gewoon om te denken of er dan tenminste bij zetten 'no offence' of zo.
Beetje meer na denken voordat je dingen zomaar roept.
Je hebt maar rekening met je mede mens te houden
 
Kerel denk je nou echt dat ik het leuk vind dat mensen met kanker spotten?
Maar borderline gaat me wel te ver.
@ iedereen die zegt: stel je neit zo aan.
Probeer maar eens te leven met iemand met borderline.
Oh en het gaat hier wel over m'n moeder...jullie zouden niet gaan zeiken als je moeder kanker heeft gehad of heeft en iemand gaat met kanker spotten, je hebt er maar gewoon om te denken of er dan tenminste bij zetten 'no offence' of zo.
Beetje meer na denken voordat je dingen zomaar roept.
Je hebt maar rekening met je mede mens te houden

Gewoon bij jezelf denken; wacht maar tot een vader/moeder van jou het heeft, dan praat je wel anders.

Nu weer ontopique aub
 
Zo hier ook weer een beetje actief, vorig week een meid leren kennen van 28. ben dan zelf 22. Maar bevalt goed al wat leuke dingetjes gedaan en komt vast helemaal goed :)
 
Zoals al meerdere members hebben aangegeven het mag nu wel weer ontopic. Het hele verhaal rondom erikN is nu wel mooi geweest.
 
Kerel denk je nou echt dat ik het leuk vind dat mensen met kanker spotten?
Maar borderline gaat me wel te ver.
@ iedereen die zegt: stel je neit zo aan.
Probeer maar eens te leven met iemand met borderline.
Oh en het gaat hier wel over m'n moeder...jullie zouden niet gaan zeiken als je moeder kanker heeft gehad of heeft en iemand gaat met kanker spotten, je hebt er maar gewoon om te denken of er dan tenminste bij zetten 'no offence' of zo.
Beetje meer na denken voordat je dingen zomaar roept.
Je hebt maar rekening met je mede mens te houden

Vrij toevallig heeft mijn moeder kanker gehad en heb ik iemand in de familie
die zwaar aan het Syndroom van down lijdt..
T boeit me niets dat iemand met kanker scheld oid,het gaat er echt niet over of weg van hoor..
Natuurlijk moet je je aanpassen aan mensen.
Maar soms word het wel wat gemakkelijk gebruikt om een blik open te trekken tegen die
persoon die het zegt..

volledig ontopic:
pff, van vakantie (full-time elkaar zien) naar 9-5 baan (heel enkel elkaar zien) is kut zeg :7
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top