Girlfriends of forummembers #12

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Laatste posts;

**busted**

Godverdomme :p Wat zijn vrouwen toch kudtdieren :p

Scharrelde wat met steward00s, alles prima enzo, maar ze wou niet op m'n b-dayparty komen, want daar kende ze niemand :p

Ex was er wel, en die ook blijven slapen (verder niks uiteraard).

Nu belt steward00s mij op, om mij te vertellen dat ik allemaal dingen gedaan heb en shit :p en wenst ze me een fijn leven verder :p

smerige kakteef :W


Hmmm....kwam je ex van heel ver? Of had ze gewoon zin om tegen je aante liggen. 2de geval kan ik het wel een heel klein beetje begrijpen van je vliegtuigpopje! Ik zou de rollen eens omdraaien en kijken hoe jij dat zou hebben gevonden!

What's up met de paaldanseres?


Het was omdat ze anders om 01:00 alweer thuis moest zijn (eX). Ik heb een jaar lang wat met m'n ex gehad, en deze kent dus ook al m'n vrienden/vriendinnen, vandaar dat ze wou blijven.

We zijn goed uit elkaar gegaan, en vandaar vond ik het geen probleem dat ze bleef slapen.

Kijk, dat ze het er maybe niet mee eens is, maar ze weet niet eens waar ze geslapen heeft. Kan net zo goed op logée kamer zijn zegmaar. Kut aannamens.

Maar niet aanhoren = oplazeren. Mensen vol met vooroordelen kunnen wat mij betreft oplazeren.




Gonner... :p Van de paal gedonderd :p :W

Ze kent niemand, maar weet wel dat jij iets hebt uitgespookt?

Of was het gewoon omdat je nog een skooter hebt :#

Ga je nu vertellen dat er niets gebeurd is?

Of leest ze mee? :+

Dom dat je niets met je ex gedaan hebt, die barvrouw op 10km denkt het toch al. :+

wIe maakt er ene nieuwe aan? 1000 plus.....
 
Haha,

kheb gister mn vriendin leren schakelen op mn brommer :p (jah echt mn brommer, niet doordenken)

ze kon t best goed alleen ze schakelde wat traag over... daarna kon k dr linkerhand gaan masseren omdat ze de koppeling te zwaar vond :p

jah was wel leuk om te zien.. :)
 
Ja een runner of een RSV zit nogal verschil in r0bert :p. Bij de 120 schakelt vas nog 3 of 4 keer op :p
 
Spkiri style n0h. Mn ex wilde ook wel achterop, maar die heeft er nooit de kans voor gehad. In de winter/herfst ga ik echt niet rijden. Dacht dat ik geen duo-seat had, maar kwam er tijdje terug 1 tegen.
 
Vandaag 4 maandjes +ralf+

Mijn dinnetje gaat best vaak mee op de motor, maar t rijd niks met iemand achter op.
 
Mijne wil wel achterop, maar ik heb geen voetsteuntjes :')

En zelf rijden wil ze niet omdat ze bang is dat ze m kapot maakt :p
 
Deze kunnen niet ontbreken op de eerste pagina.

335268421.jpg


2mcy653.jpg


Ik weet hoe ze in-real-life is Justin. en het is een mooi popje *D

Ik heb nu in feite ook een vriendinnetje..
De Dochter van me baas dus :D dit weekend krijgt me baas het te horen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top