This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Gilera Runner project

dragsterlover said:
zkr netjes, buddy ook zeer netjes gedaan, zou je mij de prijs even kunnen pmen :* :* :* .

volgende x meeten we elkaar :*

Nog geen productie mogelijk, mischien later, :X (kutklus..)
Maar van dat meeten komt zeker goed! :*

Dennis

JasperdB said:
iets zegt me dat het gaat branden :#

Laten we het hopen, maar met een MOL/Enrico postuur ( NO OFFENCE GUYS! :* ) moet ik er wel wat extreems uit persen, om de lichtere mannekes onder ons bij te houden

Maar knallen gaat het zeker!

Dennis

Tussenstand:

Vandaag ff op me werk bezig geweest met alle voorbereidingen:

-Blok en cilinder ff goed gespoeld en uitgespoten
-Lagers geperst
-Vertanding geperst
-Vertandings lagers en keeringen opgezocht.

Voorderest ff een bekeuring gefixxed met de auto, door mijn eigen gehaast, 35KM/h te hard :'( . Maar dat ter zake...

Het betere nieuws is dat het asje geplaatst is en dat zondag de rest opgebouwd wordt

Stay tuned...

Dennis

Nice Dennis! hopen dat je het ding lopend hebt voor meeting Lint.

flink balen van die boete trouwens :X

Okee, iets beter nieuws!

Ik ben aan het proberen om zondag op Lint aanwezig te zijn, met een lopende runner), Blok zit namelijk nou in elkaar, squish staat op 0,6 en onsteking staat ook al redelijk, ff controleren met strobo en nauwkeurige micrometer.

Morgen ben ik vrij en ga ik het blok eronder hangen, alles aansluiten en afstellen!

Wens me dus succes

Dennis

Nou weet wel cker dat ie er morgen niet onder gehanden gaat worden zit er allang onder }) alleen alles meot nog aangesloten worden,enz.

Als je mij toch neit had voor de trekveren(spierbundel :L )

massol

Puma Runner said:
ej bij jou ziet er zekers ook goed uit maarjah wat wil je dan he runner rules toch....

Runner Rulez zeker, maar ik zit nog niet op jouw vermogen, op Lint knalde ik half afgesteld 18,1 PK, de volgende meeting zien en spreken wij elkaar ff

Dennis

FF een update:

Heb het afgelopen weekend erg druk gehad, ik heb de hele runner opgebouwd en zover ik hem kon afstellen, afgesteld. Toen kwam meeting Lint, redelijk van genoten en kwam binnen wandelen met een mooie score van 18,148 PK.
Omdat de scores over het algemeen wat lager uitvielen dan in een tewsthok ben ik daar heel erg tevreden mee!

Ik zal morgen ff foto's en filmpjes online gooien want heb er wel een zooitje!

Dennis

netjes dennis ben ook benieuwd naar pics enzo8)

en onthoud 1 ding altijd goed: veel koekjes eten, dan komt het altijd wel goed

latorzz

Netjes dennis , eindelijk die kappenset eens van zolder getrokken :W

Ben er van overtuigd dat er een supervette score gaat komen.

MHR D.H. Tuning said:
Runner Rulez zeker, maar ik zit nog niet op jouw vermogen, op Lint knalde ik half afgesteld 18,1 PK, de volgende meeting zien en spreken wij elkaar ff

Dennis

jah is goed joh maar welke meeting dan ?

Hey kerel, Je runner zag er erg mooi uit @ Lint, heb nog een foto van je runner naar Lucas gestuurd, weet niet of je die ontvangen hebt?

Greetz

Erwin. said:
Hey kerel, Je runner zag er erg mooi uit @ Lint, heb nog een foto van je runner naar Lucas gestuurd, weet niet of je die ontvangen hebt?

Greetz

Nee nog niks ontvangen maar je mag hem anders wel posten hoor

En nog thanx *D

Dennis