Bas@ICE said:Wat doe je nu met je Blauw metallic kappenset ? , die is ook gruwelijk mooi..of komt die op die straat runnert van je ?
Verder suc6 met je project ,zie hem vast wel een keer knallen :W
(Komt hij nog @ Leertouwer te staan zoals je van plan was ?)
AeroX-70 said:Haa dennis eindelijk ook een project page
Ziet er vet uit allemaal, en dat het maar een vlammend en gezellig sprintseizoen mag worden
btw, op die foto kijk ik alsof er een komkommer in mn reet zit :X
Mol said:Wow, das zeker lang geleden. Is dat ook nog steeds die rotor die ik toendertijd met Joor ben komen brengen? :W
Suc6 iig met je project. Je oude nrg frame is sinds kort niet meer :X Die ligt op de vuilstort +ralf+
Je frame ziet er netjes uit zo in het rood, ben benieuwd wat dit gaat worden! Suc6 ermee!
AeroX-70 said:Aangezien jij achter mij stond had het maar zo gekunt viespeuk :*
btw dennis, wanneer hoop je hem voor t eerst aan te kunnen trappen?
Het stuur, cartersetje en de achteras heb zijn nog in gebruik :WMHR D.H. Tuning said:Dat is idd nog steeds die rotor, die jij met Joor kwam brengen.
Lekker hoor dan is er niks meer van me NRG over :X ;(
Maar komt zeker wel goed!
nitro france said:goedendag ben ik Frans en ik vind dat u met betrekking tot scooter vooruitgaan per rappor ons maar JBZ een vraag heeft die embete m of u l geld vinden???
bezoekt de beste Franse plaats van scooter spam hij heeft er van mooi klein video
Lennox said:Jij had toen mijn kappenset gekocht toch
Veel succes iig.
Sander said:Is dat de achteras, die IK nu van je overgenomen heb??
Dan is die namelijk bijna antiek
MHR D.H. Tuning said:Kleine update
Heb het geld over gemaakt voor twee koso caberateurtjes, naar Wolverine Junior.
Dan zullen we die is even onderhanden nemen, kelkje draaien en beetje afdraaien om hem in het rechte spruitstukje te laten passen!
Dan is caberateur gedeelte klaar, en hoef ik alleen nog ee nsetje carters.
Alleen lijkt wel of die dingen zijn uitgestorven.