This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Gadget Topic (MP3/MD/PocketPC/DivX/etc)


Deze heb ik nu dus ook. Zeker wel een leuk dingetje voor het geld. Je kunt er ook gewoon documenten enzo opzetten, ook wel handig aangezien je het ding ook zo in je p.c. ken drukken zonder kabels

Oordopjes die erbij zitten zijn wel kut vind ik, veelste kort snoer.

Verder zeer leuk dingetje :W
 

tja een bluetooth adapter kaart is waarschijnlijk wel beschikbaar voor je toestel als je een SD slot hebt...

Heb eigenlijk geen idee wat de niet wireless oplossingen kosten...
 
Mijn MP3 spelert drinkt AAA baterijen, daar doetie zo'n 10 uurtjes over. Dus ze gaan redelijk hard. Nou had ik eerst zo'n setje van 24 stuk bij mediamarkt gekocht voor 16 euri. Maar zijn er geen goede oplaadbare AAA baterijen?? Die gewoon even lang meegaan...
Ik ben nooit zo voor oplaadbare baterijen maar t zou wel handig zijn eigenlijk...
 
eeh, d'r zijn volgens mij oplaadbare GP AAA batterijen van 800mAh. Ik heb 2 (van 350mAh) en daar kan ik ong 6uur mee doen per stuk. Ik neem d'r altijd 1 volle extra mee en dan kan de andere weer aan de lading 's nachts en dan kun je weer ff.
 
Klopt. Die GP heb ik ook. En ik heb ook TDK 750 maH en die vind ik beter dan die GP. Maandje ofzo terug stond er een test in de consumentengids en daar kwam die GP ook niet als beste uit...
 
Dat is toch net gezegd? Dat zijn al de beste naar mijn weten. Meer dan 800 mAH vind je niet volgens mij. En de prijs voor die dingen heb je er natuurlijk zo uit...
 
Originally posted by Jorioz Mc3
hm 6 uurtjes vink wel erg weinig..
Bestaan er wel opl bat. die lang mee gaan? Maakt opzich nie uit of ze duur zijn ofzo..

6 uurtje met die 350mAh he!, dus theoretisch kun je met die 800mAh dan bijna 14 uur mee doen. Dit lijkt me toch wel aardig...
 
Originally posted by |Roy|
Klopt. Die GP heb ik ook. En ik heb ook TDK 750 maH en die vind ik beter dan die GP. Maandje ofzo terug stond er een test in de consumentengids en daar kwam die GP ook niet als beste uit...

Ik gebruik ook GP AAA batterijen, toch wel een stuk goedkoper dan elke week een pakje Duracell kopen a 5,50 euro. (Wat ik overigens wel 2 jaar lang gedaan heb )

Ik heb nu al een paar jaar een Samsung Yepp 64mb spelertje maar deze is nu toch wel langzamerhand stervende. Daarom ben ik nu op zoek naar een vervanger. Ik heb even op tweakers.net lopen surfen en ik denk dat het toch tussen 2 spelers gaat: Ipod en de iRiver 120 (oid). Ipod is een stuk overzichtelijker qua knopjes enz maar het voordeel van de iRiver is dat er ook een FM radio op zit.

Omdat Niekos die Ipod ook heeft en hij goede ervaringen ermee heeft weet ik dat dat ding goed is, maar ik ken verder niemand met die iRiver speler.

Iemand ervaring met dit ding?
 
Als je serieus denkt dat je met zo'n ding naar de radio gaat luisteren kun je hem beter niet halen denk ik.
Beetje krom ook: Heb je daar aan voor XX gig aan mp3 ga je een beetje radio luisteren 8P.
Radio lijkt me geen argument dus...
 
Als je het zo bekijkt heb je gelijk, maar stel er is een voetbal wedstrijd en jij zit op de fiets .

Op tweakers zeggen ze trouwens die iRiver maarja ik weet het nog niet.
 
Ik had deze:
alleen na 1 week was de afstandsbediening stuk. Ik dus mp3speler opsturen, is die nooit aangekomen, bedankt TPG 300 euro weggegooid :'(

Ding was trouwens echt relaxed, batterijen gingen lang mee (als ze eens op waren had ik altijd reserve batterijen bij me, dus ik zat nooit zonder muziek).

Ben wel weer op zoek naar een nieuw dingetje: misschien is zo'n PDA wel iets