Gadget Topic (MP3/MD/PocketPC/DivX/etc)

Nou euhm ik heb een pocket pc voor deze dingen:
foto's van mijn pocket pc + emtac gps module...
DSC00507.jpg

De pda in zijn cradle:
DSC00513.jpg


Misschien een beetje prijzig als je het ding echt alleen maar gaat gebruiken voor het afspelen van mp3's maar als je naar de toekomst kijkt dan heeft het ding gewoon super veel mogelijkheden. Tja filmpjes kan je er heel relaxed op bekijken en er is natuurlijk een berg software + expansion packs voor te verkrijgen.
Als je later dan een autootje hebt kan je voor 300€ er een gps van maken, dat is ook eigenlijk waar ik hem het meeste voor gebruik.

Dit is wel een beetje de topversie en zit pocket pc alleen zo rond de 800€ dacht ik. Je hebt er al die beginnen vanaf 500€...

Moest je meer info nodig hebben vraag je het hier maar of pm me :*
 
Ik heb dus sinds vandaag zo'n key ding van packard bell.
Kon em terugsturen als niks was. Maar ding bevalt super 128mb ruimte makkelijk een cd op, geluidskwaliteit is subliem, superlicht, makkelijk in gebruik en leuk design. Ben zeer tevreden erover.

578464.jpg
 
Ik heb zelf een sony NetMD, de MZ-707.
Bevalt echt erg goed. Heb gewoon een stuk of 10 discjes samengesteld, super gewoon. Mooi geluid lekkere bass. En tegenwoordig kosten ze ook geen drol meer.
Kheb er toen de tijd 350 pleuro voor neergelegd.
 
Originally posted by Boeie
www.divxplayer.nl Kiss DivX/DVD

dat lijkt mij een erg mooi apparaat...
een DivX/DVD speler met netwerkaansluiting :)
Verder ben ik nog aan het kijken naar een MP3 stick, zo'n usb Pen geval, maarja, kweenie, vind zo'n ding met 256mb nogsteeds erg weinig...
Die kiss hebben wij hier thuis staan, idd donders handig zo'n speler. Ook gewoon via het netwerk, dus muziek/films/foto's direct vanaf je pc bekijken op je tv. Mooi man!
 
Originally posted by Karoshi
Nou euhm ik heb een pocket pc voor deze dingen:
foto's van mijn pocket pc + emtac gps module...
DSC00507.jpg

De pda in zijn cradle:
DSC00513.jpg


Misschien een beetje prijzig als je het ding echt alleen maar gaat gebruiken voor het afspelen van mp3's maar als je naar de toekomst kijkt dan heeft het ding gewoon super veel mogelijkheden. Tja filmpjes kan je er heel relaxed op bekijken en er is natuurlijk een berg software + expansion packs voor te verkrijgen.
Als je later dan een autootje hebt kan je voor 300€ er een gps van maken, dat is ook eigenlijk waar ik hem het meeste voor gebruik.

Dit is wel een beetje de topversie en zit pocket pc alleen zo rond de 800€ dacht ik. Je hebt er al die beginnen vanaf 500€...

Moest je meer info nodig hebben vraag je het hier maar of pm me :*

beginnen al bij 299 ja. en palm ( je kan veel zeggen maar als je budget wilt, en alleen paar directe dingen wilt gebruiken die palm os ondersteunt neem je die ) voor 199, ook kleuren scherm enzo

persoonlijk zou ik voor de hp ipaq gaan met bluetooth en wireless netwerkie. kost je wel wat, maar dan heb je ook wat :D.. voor een " klein " godsvermogen een 1gig memorycardje kopen, en een divx film erop gooien en je hebt een uiterst relax entertainment apparaatje. daarnaast komen der heus wel emulators uit waarbij je n64 games enzo ken spelen, gameboy ken al dus ;)
 
kheb lekker een cheapass diva ding, van 36 gram, met 32 mb, een een compact flash slot. Waar ik nu van de digi cam nog een kaartje van 128 mb in heb. En dat voor 80euro. Ding is ideaal, en iedereen die ik ken met een ipod gebruikt nog niet eens de helft van zn ruimte en mp3's....
 
Originally posted by DazZLeR
WWW.mp3cdspeler.nl

En dan de iBead opzoeken 256 mb , schijnt enorm veelzijdig ding te zijn. Heeft bovendien ook goe dgedaan in testen.

kijk dat zijn de betere post :D, ik heb de 256mb versie en hij bevalt me zeer goed, je kan leuke dingen doen met menu's veranden, software veranderen enzo, geluidskwaliteit is zeer goed ( mits je andere oorplugjes koopt ), hijs licht, en je kan der lang mee door gaan op de ingebouwde batterij. daarnaast is de blauwe achterlicht ook uber eh 8) :D
 
Originally posted by G-bus
Groot is een reletief begrip, ongeveer zo groot als 2 aanstekers op elkaar, vind het gewicht ook nog wel meevallen. Past dus makkelijk in je binnenzak.
Als je het over een ipod hebt, dan heb je gelijk. Die valt nog wel mee, al vind ik die nog te groot/zwaar. Maar die archos dingen dat is net een baksteen...
 
Originally posted by Tony
kheb eens ff gezocht, maar kan em alleen bij Dixons vinden incl. 128 mb, voor €99,-.
Als ik zo'n ding kocht, nam ik de MSI Mega Stick (http://www.msi.com.tw/program/products/ia/ia/pro_ia_detail.php?UID=485).
Die kost ook rond de €100,- en heeft daarbij ook backlight dispaly, een FM radio en weegt maar 40 g incl. batterij


Ik zit er over te denken deze te kopen.
Maar ik heb er niet zoveel verstand van dus zijn er redenen waarom ik het niet zou doen?
Misschien iemand een beter alternatief ofzo?
 
Originally posted by ModKid
beginnen al bij 299 ja. en palm ( je kan veel zeggen maar als je budget wilt, en alleen paar directe dingen wilt gebruiken die palm os ondersteunt neem je die ) voor 199, ook kleuren scherm enzo

persoonlijk zou ik voor de hp ipaq gaan met bluetooth en wireless netwerkie. kost je wel wat, maar dan heb je ook wat :D.. voor een " klein " godsvermogen een 1/6gig microdrive kopen, en een divx film erop gooien en je hebt een uiterst relax entertainment apparaatje. daarnaast komen der heus wel emulators uit waarbij je n64 games enzo ken spelen, gameboy ken al dus ;)

voor een ipaq betaal je gewoon veels te veel, de prijs/kwaliteit verhouding is echt überslecht.
Kun je beter een Dell of toshiba oid nemen:)

Ik vind zelf wel dat een PocketPC DE oplossing is, idd met een 1gig CF kaartje kun je er ook alles op kwijt.

Zelf ben ik aan het sparen voor de XDA2 van 02, kheb geen zin meer in al die losse dingen in mn zak:)

En dat over N64 @ PoketPC: nooit!
Als je al ziet dat een beetje P3 met 32mb videokaart al stevig zn best moet doen... trek je conclusies:)
 
Originally posted by Xander
Ik heb een aantal jaar terug een Sony MD gehad. Dit was de MZ-R55. Ik heb nog steeds super veel spijt dat ik dat ding ooit verkocht heb. Maar ja, 2 keer over de kop is ook niet mis. :P

Sony NetMD's zijn idd erg goedkoop en super handig. Hmz, daar ook maar even naar kijken dan. :)

Ik heb die nog steeds, doet het echt super. Hij wil alleen niet kapot en zolang hij het doet ga ik geen NetMD halen.

Philips heeft nu ook hele mooie MP3 spelers, check deze link:
http://www.consumer.philips.com/glo...tId=PORTABLE_AUDIO_CA&subCatId=MP3_PLAYERS_SU
 
Ik heb sinds vorige week ook een (low budget) ipaq. Heb de 3630 gehad van m'n stagebedrijf .. helaas had ie wel een rotte accu dus dat moet ik no fixen. Pocketworms is echt super vet :) Ben nu bezig met tom tom... moet alleen ergens een 2ehands gps vandaan toveren
 
Mja. had al zitten kijken .. je hebt navman en tomtom kits.. en dan heb je de nac300 en de nav500 ? Moet je tomtom trouwens officieel reigsteren voordat je er gebruik van kan maken?
 
Originally posted by $aint
voor een ipaq betaal je gewoon veels te veel, de prijs/kwaliteit verhouding is echt überslecht.
Kun je beter een Dell of toshiba oid nemen:)

Ik vind zelf wel dat een PocketPC DE oplossing is, idd met een 1gig CF kaartje kun je er ook alles op kwijt.


Nou euhm heb je ooit met een ipaq gewerkt dan?
Ik heb de dell axim5 in mijn handen gehad en dan dan ipaq 5550 er tegenover gezet en het verschil is echt wel merkbaar in case / scherm.
Alle vaste collega's (ik ben freelance) hebben een Dell Axim 5 en staan allemaal versteld van de grootte van het scherm van de 5500. Het ingebouwde rom geheugen van 128mb is ook het grootste op de markt en build in wireless + bluetooth is ook niet aanwezig op de Dell dus waar jij nu komt met prijs/kwaliteit = slecht zou ik toch wel graag eens willen weten...
 
Originally posted by Wimo
Mja. had al zitten kijken .. je hebt navman en tomtom kits.. en dan heb je de nac300 en de nav500 ? Moet je tomtom trouwens officieel reigsteren voordat je er gebruik van kan maken?

Ben je op zoek naar een wireless oplossing of een adapter?
Wireless oplossing met bluetooth is op zich een zeer handig (lees draagbaar) systeem.
Ikzelf ben zeer te spreken van de emtac module.
Zit ergens rond de 300€ op www.pdashop.nl.
foto
DSC00510.jpg


Tomtom gps software had ik erbij in een pakket. Het slimme van tomtom gps is dat je alleen maar kan "activeren" met een internetverbinding en een device code. Zo kunnen ze nagaan dat de software op meerdere pockets is geinstalleerd.
Ik heb ook al alturion gps geleend van een collega en deze heeft niet zo'n beveiliging maar ik vond de software op zich eigenlijk ook een stukje minder dan de tomtom software maar dat is persoonlijke smaak + gewoonte van met de tomtom te werken.
 
Bluetooth heerscht.. ben ik meteen met je eens! Alleen mijn 3630 heeft het niet :( Opzich vind ik het helemaal geen drama om geen wireless systeem te nemen .. als ik hem gebruik is het sowieso in de oto waarbij een aantal kabels niet uitmaakt. Dat je tomtom moet registreren vind ik zelf wat minder prettig
 
Back
Top