Gadget Topic (MP3/MD/PocketPC/DivX/etc)

Originally posted by Badr
Zo'n ipod kan daar serieus 15 gig op?

Jup... zal hem wel een keer mee nemen naar holly oid als jij dan ook gaat. Kan je hem zien :P. Mja super klein is ie niet maar past makkelijk in je zak enzo. Je hebt btw zelfs een 40 gig versie :W
 
Vriend van mij heeft een archos jukebox ding van 10gb. Ik vind hem wel wat groot en lomp maar het ligt aan de manier hoe je hem gebruikt. (ik bijvoorbeeld douw het altijd in me tas ipv me broekzak, heb altijd me tas bij me) Die 10gb is toch wel ideaal hoor. Heb een maand lang een mp3 speler geleend maar ik wil altijd wat anders horen.

Dan ben je dus elke avond iets anders op dat ding aan het rammen terwijl ik daar de volgende dag geen zin in heb :P
Dingen vind ik alleen iets te duur richting de 400 euro ofzo? Ik ga zelf binnenkort een mp3 cd speler aanschaffen el cheapo zodat ik niet met hele zooi cd's hoef te sjouwen. Vind het alleen kut dat het batts vreet.
 
Originally posted by b0em
Dingen vind ik alleen iets te duur richting de 400 euro ofzo?
De 10 GB staat voor 249 in de pricewatch, de 20GB voor 349
Volgens mij is de 10 GB alleen MP3, de 20 ook voor films, maar weet niet zeker...
 
Originally posted by Tony
De 10 GB staat voor 249 in de pricewatch, de 20GB voor 349
Volgens mij is de 10 GB alleen MP3, de 20 ook voor films, maar weet niet zeker...

10 gig aan mp3, das al teringveel... Ik weet niet wat zo'n ipod voor de rest nog kan eigenlijk..??
 
Dit gaat dus over archos jukebox. De iPod 10 gig is een stuk duurder.

Mja het is niet veel meer dan een MP3 speler. Er zit geloof ik nog een notitiedingetje en een paar spelletjes op.
 
Een mp3 speler en daarnaast natuurlijk gewoon storage :)

Het is alleen jammer dat zo'n ding niet plug and play is dan zou je hem ook als externe hd kunnen gebruiken.
 
Dan is het al niets voor mij... Bovendien ik kan me voorstellen dat zo'n ding ook accu/batt vreet, dus als hij het maar 2 uur uithoudt dan zie ik helemaal geen voordeel t.o.v. van zo'n klein dingetje. Wat heb je immers aan 10 gig als je toch maar 1/50e ervan kunt beluisteren?
Ik vind de lompheid dan persoonlijk een groter nadeel...
 
Originally posted by lbontius
cker fijn dingetje. Ik heb hem nu zelf 3 maanden en ben d'r zeer tevreden mee. Ik heb nu 256mb, genoeg voor 2 cd's in goede kwaliteit. Goed geluid idd alleen weinig/geen bass met std. doppies. Aardig vaak firmware updates met handige nieuwe opties. Kost wel paar centen maar heb je ook wat :)

319_2.jpg

:W die jahw, je moet gewoon ff van die Sony oordopjes erbij doen, dan is het egt rielekst.
Ja of nog beter Sennheiser:)
 
Re: Mobile-Portable MP3 / MD / PocketPC / DivX Gadget Topic!

Originally posted by Xander
Hoi,

Ik ben momenteel even op zoek naar een leuke portable audio speler. Nu is er met de techniek van tegenwoordig alles mogelijk en zo ook bijvoorbeeld PocketPC's met een mp3 afspeel functie ed.

Ook zijn er al verschillende spelers op de markt die het mogelijk maken om DivX streams af te spelen. Ik zie dus op het ogenblik door de bomen het bos niet meer.

Het plan was om een iPod 20 gig aan te schaffen. Maar voor dat bedrag heb je hele leuke andere speeltjes met een hoop meer functionaliteit.

Kortom, post hier de nieuwste gadgets (ervaringen) op het gebied van portable/mobiele entertainment! :)

heeeeej als ik jou was zou ik voor sony gaan ik heb zelf de: Sony Net MD walkman mz-n707 die bevalt me zeer goed
btw hij koste €249
 
Originally posted by b0em
Niet echt naar mijn mening, hij is redelijk groot en zwaar.

Groot is een reletief begrip, ongeveer zo groot als 2 aanstekers op elkaar, vind het gewicht ook nog wel meevallen. Past dus makkelijk in je binnenzak.
 
Mjah als het ding al 2 aanstekers op elkaar dik is... Ik ben meestal ook beetje zuinig op m'n nieuwe unit dus ik wil altijd wel hoesje ofzo eromheen.
Als je hem dan in je binnenzak douwt is het net of je een borstprothese oid hebt...
 
Ik heb zelf de Sony NetMD ik ben er zeer tevreden mee, goed geluid je kan er veel nummers op kwijt, je kan gewoon je eigen cd's maken. Dus nummers weghalen als je ze zat bent en er weer nieuwe opzetten, allemaal heel makkelijk en snel zolang je maar een beetje een snelle computer hebt:) Hij is mooi klein en ook heel licht dus extra handig voor in de bus of trein. De batterij gaat vol opgeladen ongeveer 50 uur mee, het is ook nog een oplaadbare batterij ook die je gewoon met de adapter die je erbij krijgt kan opladen. Gewoon top :> plus afstandbediening aan het snoer, altijd handig!
Ik kocht hem toen in de mediamarkt voor 210 eurotjes
 
ik heb deze:
155m.jpg


ben d'r niet echt tevreden over: het eerste jaar was 't perfect. Maar nu is de aansluiting op de speler waar je je oordoppies in doet kapot gegaan een maakt die dus heel slechte contact, waardoor je niks meer hoort. het is btw geen net-md, dus alles wat je wilt opnemen duurt ook echt zo lang als het nummer, hij is wel 3 jaar oud dus dat valt opzich nog wel mee
hij kostte toen-der-tijd 500 guldens
 
Ik heb een aantal jaar terug een Sony MD gehad. Dit was de MZ-R55. Ik heb nog steeds super veel spijt dat ik dat ding ooit verkocht heb. Maar ja, 2 keer over de kop is ook niet mis. :P

Sony NetMD's zijn idd erg goedkoop en super handig. Hmz, daar ook maar even naar kijken dan. :)
 
Back
Top