Gadget Topic (MP3/MD/PocketPC/DivX/etc)

Xander

Registered Abuser
Mobile-Portable MP3 / MD / PocketPC / DivX Gadget Topic!

Hoi,

Ik ben momenteel even op zoek naar een leuke portable audio speler. Nu is er met de techniek van tegenwoordig alles mogelijk en zo ook bijvoorbeeld PocketPC's met een mp3 afspeel functie ed.

Ook zijn er al verschillende spelers op de markt die het mogelijk maken om DivX streams af te spelen. Ik zie dus op het ogenblik door de bomen het bos niet meer.

Het plan was om een iPod 20 gig aan te schaffen. Maar voor dat bedrag heb je hele leuke andere speeltjes met een hoop meer functionaliteit.

Kortom, post hier de nieuwste gadgets (ervaringen) op het gebied van portable/mobiele entertainment! :)
 
Advertisement - register to remove this

www.divxplayer.nl Kiss DivX/DVD

dat lijkt mij een erg mooi apparaat...
een DivX/DVD speler met netwerkaansluiting :)
Verder ben ik nog aan het kijken naar een MP3 stick, zo'n usb Pen geval, maarja, kweenie, vind zo'n ding met 256mb nogsteeds erg weinig...
 
www.tweakers.net

Ik heb zelf MPIO FL100, egt relax ding, 128 mb, ook nog kaartje erin. Vet goede sound, eqalizers enzo, frimware upgrades..
MPIO is echt 1 van de betere mp3speler fabrikanten. Als je die andere kleine dingen hoord.. vin t maar nix
 
20 gig iPod is 449 en dan kan er nog een korting vanaf.

Boeie, om nou zo'n Kiss ding onder mn armen mee te slepen zie ik niet echt zitten.:p
Van die Mp3 stick dingen wil ik echt niets weten. 2 Gram plastic, 128mb en daar minimaal 140 euro voor neerleggen. 8P
 
tja ik las et portable wat laat :) maarja das iig een zeer mooi apparaat, en als we er nou gewoon een Gadget topic van maken ipv alleen portable gadgets ;)

Mp3 USB Sticks zijn wel mooi, lijkt mij ook erg makkelijk voor school (ipv die eeuwige floppy troep)
Maar ik kan er gewoon té weinig MP3's op kwijt, en dat is jammer...

kheb ff title edit gedaan, dan heeft dit topic een wat langer bestaansrecht...
 
D'r is ook zo'n nieuwe, 128mb geheugen, 100 euro. Ook zo'n USB dingetje, best leuk hoor.. alleen er past net iets meer als een CD op, das wel jammer.
 
Heb zelf Apple iPod 10gb versie (de oude dus nog)
Eiglijk wel beetje spijt van aangezien ik er toendertijd 500 euro voor heb betaald (salaris weer ns binnen + nog wat geld dat ik nog had, beetje impuls aankoop dus ...)

Als je er t geld echt voor over hebt, zeker kopen.
Flex spelertje, oogt mooi, kwaliteit super.

Achteraf gezien toch maar liever gegaan voor mp3 spelertje met 128 mb of een mp3 cd speler.
Geloof mij, die 20 gb is natuurlijk leuk om mee te pimpen, maar je gebruikt er nog niet eens n 10de van (waar je dan echt naar luistert dus)
 
Originally posted by Jorioz Mc3
www.tweakers.net

Ik heb zelf MPIO FL100, egt relax ding, 128 mb, ook nog kaartje erin. Vet goede sound, eqalizers enzo, frimware upgrades..
MPIO is echt 1 van de betere mp3speler fabrikanten. Als je die andere kleine dingen hoord.. vin t maar nix


cker fijn dingetje. Ik heb hem nu zelf 3 maanden en ben d'r zeer tevreden mee. Ik heb nu 256mb, genoeg voor 2 cd's in goede kwaliteit. Goed geluid idd alleen weinig/geen bass met std. doppies. Aardig vaak firmware updates met handige nieuwe opties. Kost wel paar centen maar heb je ook wat :)

319_2.jpg
 
Ik heb de Creative Jukebox 3, 20gb.

Beetje lomp, maar anders wel fijn alhoewel ik het gevoel krijg dat de hardeschijf die erin zit badsectors begint te krijgen, hij slaat soms hartstikke vast op een paar nummers, of geeft erg rare kraken.
 
me moeder heeft ( voor mij :P ) op der werk zo'n Nike diskman gewonnen.. Leest MP3 alles, zeer mooi dingetje :)
misschien heb je daar iets aan? Leest uiteraard geen divx..
 
Ik heb zo ongeveer de eerste mp3 player die er is.

De samsung yepp, het eerste model, het ding is even groot dan een pakje sigaretten en heeft een standaard opslag van 32 mb :p en kan uitgebreid worden.

Heb het ding 3 of 4 jaar geleden gekocht voor toendertijd in guldens nog 500 gulden.

Ga wanneer ik weer naar school moet even een kaartje ervoor halen dat ik wat meer ruimte heb.

Mocht ik nu een mp3 player halen, zou ik echt voor zijn memorystickie gaan, heb er hier eentje liggen zonder afspeelfunctie en et werkt zo makkelijk voor presentaties, huiswerk ed.
 
Originally posted by Xander
Dit is ook wel leuk om als MP3 player te gebruiken. En redelijk goedkoop. CF slot is btw wel een pre. :)

http://www.pdashop.nl/product/2258

Ik vraag me alleen af hoelang de batterijen van zo'n ding het uithouden?

Ik heb trouwens een Jazpiper, ook 1 van de eerste mp3-spelers. Maar ik ben al 4 jaar lang tevreden. Ik heb ook nog een Philips Expanium, maar die gebruik ik vanwege de lompheid echt nooit.
 
Ik heb een iPod 15 gig nieuwe versie. Kheb hem in Amerika gekocht voor bijna $100 minder als in nederland. Ik vind hem wel flex. Het is vooral handig dat er een accu/oplaadbare batterij in zit. Want mijn vorige mp3 spelen vrat batties.

Piccie:

index_top042803.jpg
 
Originally posted by Tony
Dit lijkt me wel een prima alternatief voor de iPod 20:
av120.jpg
[/B]

Ik kan je zeggen dat mijn ervaringen met dit ding ubergaar zijn. En dat DIVX afspelen voegt geen enkele waarde toe imo.
 
Originally posted by Niekos
Ik kan je zeggen dat mijn ervaringen met dit ding ubergaar zijn. En dat DIVX afspelen voegt geen enkele waarde toe imo.
Vertel? Ik heb er ook geen ervaring mee, maar het _lijkt_ iig wel mooi...
 
Back
Top