This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fun/Shit Topic #15

Status
Not open for further replies.
4 hoofdagent en dan wil k doorstromen naar motor. En dan of course hoger op, voor HBO hebben ze nu helemaal niks openstaan. Tis onder mn niveau maargoed.
Sporttest heb k over 3 weken.

4 hoofdagent en dan wil k doorstromen naar motor. En dan of course hoger op, voor HBO hebben ze nu helemaal niks openstaan. Tis onder mn niveau maargoed.
Sporttest heb k over 3 weken.

HBO is 5 he. Moet je ook naar Apeldoorn.
Zie het al voor me hoor, Laine op de mot0r chillend rijden over de a2 :X

Weet ik en weet ik. Maar daar hebben ze nu niks open. Ik ben iig heel blij er mee.
Ga me alsnog inschrijven voor de studie Intergrale Veiligheid want stel dat ik 't niet tot de volgende rondes haal.

Ik zie t trouwens wel voor me :*

shit: Ticket zojuist geboekt.. Vertrek terug naar NL 28-oktober..
fun: wel in stijl Met business Klas
fun: hond aangemeld..
Vrouw: Wat voor hond is het?
Ik: Beagle..
Vrouw: Hoe zwaar is hij met de bench..
Ik: 28 kilo..
Vrouw.. WTF!

Shit: Collega die 4 weken op vakantie gaat en mij dus even aanwees om der diensten elke zaterdag over te nemen.
Shit: 07.00/17.00 dus elke zaterdag.
Shit: Ook nog in de maand Juli, terwijl het al bloedje heet in die zaak is.
Shit: 6 dagen per week werken met (als het goed is) mooi weer.

Shit: Morgen open boek tentamen
Shit: Boek besteld bij Bol.com maar is nog niet binnen
Shit: Bol.com die zegt: voor 17.00 besteld, morgen in huis
Shit: Niet dus...

Lekker laks, Loek.
Shit: Hap
Shit:
Die school ja8P
Over 2 weken begint de tentamenweek pas. En op de school is er de regel dat er maar 3 tentamens per tentamenweek mogen worden gegeven. Nou proppen ze dus alle vakken die ook maar een beetje overeenkomen in 1 tentamen waardoor we dus 3 tentamens van 3 uur 't stuk krijgen.
En de vakken die geen overlap hebben met een ander vak hebben ze nu opeens gewoon 'toetsen' voor, en dan mag het dus opeens wel?:+
Kreeg gisteren dus ook pas te horen dat we morgen die 'toets' hebben. Ik dacht dat alles over 2 weken zou zijn8P

Maar dat die kut postbode dan ook niet langs komt:'(

Hoewel ik dit prima van mezelf herken dus je niet veroordeel, ist idd wel zo "ik dacht dat" betekend gewoon "fuck dat, wie gaat op roosters kijken, ik wacht geowon tot het te laat is"

Vrouwelijke motoragent, nog noooooooooooooit eentje gezien tbh.

Hoorde vannacht op 538 dat ze ook al achter het stuur zitten in de ambulance.....moet niet gekker worden

Hoewel ik dit prima van mezelf herken dus je niet veroordeel, ist idd wel zo "ik dacht dat" betekend gewoon "fuck dat, wie gaat op roosters kijken, ik wacht gewoon tot het te laat is"

Heerlijk dat :#

Shit : project, waar alles aan is veranderd volgens de feedback, niet gehaald. We hadden een 5 en we hebben weer een 5 gekregen
Fun : Vrienden die reageren op t hele politie gebeuren

Status
Not open for further replies.