This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fun/Shit Topic #15

Status
Not open for further replies.
Fun:

Een 95-jarige man is in Den Haag om een wel heel opmerkelijke feit gearresteerd.
De bejaarde werd betrapt toen hij een pakje condooms wilde stelen.

De man stopte in een winkel een pakje condooms in zijn zak.
Vervolgens probeerde de man weg te rennen.
Het personeel heeft de man tegengehouden en hem aan de politie overgedragen.

:+

Fun: Was vannacht weer heeeell gezellig!
Fun: 6 uur thuis.
Shit: 6 uur thuis.
Fun: Geen kater.
Shit: Heeft hier vanochtend iemand achter 't huis gezeten, maar ik weet niet wie.

Fun: Was gezellig vannacht
Fun: alleen thuis komen en om 11 uur door nick wakker getrapt worden
Shit: Geen id hebben hoe hij hier gekomen is
Fun: Vanavond weer

Dikke shit: oma ligt op sterven, mijn vader zei dat het morgen wel eens afgelopen kan zijn.
Ze herkende mij niet eens terwijl ze altijd nog goed bij de pinken was en absoluut geen enkel teken van dementatie vertoonde. Afgelopen week toen ik nog langs ging vroeg ze hoe het op school ging en of ik goed voorbereid voor de sprint was.
Voor mij even geen fun.

zaken afwegen..

nu iedere maand:
1000.- euro bijleggen
60 uur per week werken voor hongerloontje.. (low seizoen dus haast geen tip )
Familie/vrienden missen
Ben afgewezen op me verleden hierzo :X ( dus nog steeds illegaal en onverzekerd.. )

Terug in NL elke maand
Geld verdienen! IPV uitgeven
Eigen zaak dus als ik 60 uur werk per week ben ik blij IPV de baas..
Familie/vrienden dicht bij me ( gaat momenteel niet zo goed met die ouwe van me .. )

zaken afwegen..

nu iedere maand:
1000.- euro bijleggen
60 uur per week werken voor hongerloontje.. (low seizoen dus haast geen tip )
Familie/vrienden missen
Ben afgewezen op me verleden hierzo :X ( dus nog steeds illegaal en onverzekerd.. )

Terug in NL elke maand
Geld verdienen! IPV uitgeven
Eigen zaak dus als ik 60 uur werk per week ben ik blij IPV de baas..
Familie/vrienden dicht bij me ( gaat momenteel niet zo goed met die ouwe van me .. )

Eens, als je heimwee naar het warme weer nog steeds hebt na x maand dan kan je altijd nog weer die kant op, maar dan wel beter iets zoeken daar.

nouja.. heb zoiets van..
als ik in nederland 3 maanden werk, dan kan ik elke 4e maand chillen in een wereld deel..
en dan ben ik nog goedkoper uit dan nu!
of op me werk kwamen ze met zomer maanden in NL werken en wintermaanden hier werken.. ben ik opzich ook nog wel in te vinden!

Half uur geleden belde mijn moeder op dat mijn oma is overleden. Ik heb het er maar moeilijk mee.

Sterkte man ! Echt goeeeeed klote ! Ik zou niet weten wat ik aan moest als 1 van mijn opas of omas zou overlijden. Echt heel veel sterkte!

Sterkte!

Fun: Leuke avond gehad.
Shit: 6 doorgesnoven kamp gabbers die ruzie komen zoeken omdat een jonge "verkeerd keek" en vervolgens een glas bier in zn bek krijgt van 1 van de wijven die er bij waren

Last edited:
Gecondoleerd Aad! Sterkte!

Fun: Was alweer zo gezellig!
Fun: 7 uur thuis.
Shit: 7 uur thuis.
Fun: Morgen vrij!

Status
Not open for further replies.