This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fok! F1 manager - Scooterforum subleague

Mooie race idd :W Denk dat ik wel weer wat puntjes heb verdient Ben wel benieuwd wat die Schumacher aan het doen was 8P

heb ook wel aardig wat punten, kan ik eindelijk die Panis dr uit gooien

schumacher maakte er een potje van 8P

echt een hele vette race! vorige race was helemaal kut voor mij, deze keer heb ik wel redelijk wat punten denk

Ik moet ook aardig wat punten hebben maar ik denk dat veel mensen een aardig aantal miljoen erbij krijgen dus is het relatief gezien niet veel soeps.

Ik haal mensen gemakkelijk in die zelfs nog 1 race meer gereden hebben !
Zelfs massa pakt door de vette race punten..

Btw, me naam daar is kennethd..
Ik vind het trouwens wel gierig dat sommige mensen hun rijders/team niet laten zien :|

392 punten :W

meteen volgende week nurburgring 8) geen aanpassingen voor mij deze week, net niet genoeg geld..

ik heb net niet genoeg om dan kut jordan frame weg te doen en een BAR'tje derin te pleuren :l
dan maar ff een weekie wachten

ik kan panis inruilen voor sato.. mja zit ik weer met 2 BAR coureurs, wacht ik liever nog een week en cash innen, en proberen renault te fixen

Ik zat te twijfelen met kopen tussen sato en trulli, individueel is trulli wel beter, maar 2 BAR drivers + motor en chassis ofzo is beter voor de points d8 ik.

juist niet, hoe meer verschillende dingen je hebt van verschillende GOEDE teams/coureurs, hoe meer punten je verdiend, het is niet ALTIJD alleen BAR die het goed doet..

jah als ze allebei een keer ploffen kun je dalijk punten gaan inleveren

Ik zou trulli doen, maar liever doorsparen voor alonso want die doet!

378 punten

ipv Panis, nu Trulli :W

dus een aardig team al samengestelt, ik mis nu eigelijk alleen Ferrari, mja

je moet lid zijn bij fok.it en dan kan je meedoen, maar het heeft absoluut geen zin meer, aangezien je 7 races achterloopt....