Fok! F1 manager - Scooterforum subleague #2

Status
Not open for further replies.
Post trouwens ook ff je team als je wilt, ik heb em nog niet compleet maar ik ga denk ik voor Sato in de spits met R. schoenmaker erachter.

hmmm naja ik kan je iig vertellen beom dat ik het beter voor elkaar heb en dat ik ga winnen.....

Jij hebt geen geld meer voor goede motor :X of wel?

En hoe wil je dat doen? Schumacher en sato? Heb net uitgerekent dan kom je op 152 miljoen +ralf+ (met de goedkoopste banden/chasis/motor)

naja ik ga voor premium meteen eerste keer :P

maar het was iig wel een gedoe om je aan te melden..

misschien iemand zin om een how to te maken :P

:@ krijg net de melding:
Fout
Leuk idee, maar waar wil je het geld vandaan halen?

jammer :P

p.s. kijk is wie nu al meteen de grootste zijn :D ja scooterforum met 14 mensuh *D

Last edited:
3e jaar dat ik met st.net mee doe.
1st jaar ging prima, in de top10
2e jaar zwaar bagger
dan moet het 3e jaar maar weer een keer beter worden 8)

6maart de eerste race, volg eerst het nieuws nog wel ff via www.f1racing.nl voordat ik mijn definitieve team vast zet.

kan iemand me uitleggen wat de bedoeling is in het kort doe ik even mee :) ken wel beetje van F1 maar heb me nog niet ingeloged! wil eerst weten wat de bedoeling is ;)

Zo, mijn team staat ook weer paraat. Afgelopen jaar was de score van de complete subleague zowieso al vrij hoog, hoog genoeg om s-f.nl te eunen. Alleen waren er toen een aantal die pas later in de subleague kwamen. Dus iedereen die mee wil doen: register je gelijk, anders vergeet je het misschien weer :P

Manta said:
3e jaar dat ik met st.net mee doe.
1st jaar ging prima, in de top10
2e jaar zwaar bagger
dan moet het 3e jaar maar weer een keer beter worden 8)

6maart de eerste race, volg eerst het nieuws nog wel ff via www.f1racing.nl voordat ik mijn definitieve team vast zet.

eerste jaar was ik 1e *D , 2e jaar 5e of 6e , wat dit jaar gaat brengen weet ik nog niet +ralf+

Status
Not open for further replies.
Back