Extreem malaguti F12

Status
Not open for further replies.
dit ziet er echt zwaar goed uit man! echt mooi werk ! en nog steeds de enige met 2x kieslervelg, erg vet!!
suc6 verder met de rest, maar heb er allen vertrouwen in.
 
GROSSIE said:
Monoarm zuigt:) w8 maar tot je er mee gaat knallen

Ervaring? .... :D:p.

Mono-armpjes rijden minder fijn vaak maar goed speciaal is het wel! en als je ori vork nog past kun je eventueel daarmee sprinten:).
 
Wat grossie zegt klopt idd, monoarmen rijden echt belabberd vooral als je met een wat hogere snelheid rijd als 45 :+ (op zipjes na dan)
 
O MIJN GOD !!!
ZIEK ZIEK ZIEK!!!
Hoe je die area veer erin heb gemaakt, het kieslervelg, de speedfight voorvork, dat ie zo hoog op z'n poten staat -> P R A C H T I G !
GA ZO DOOR !!!
 
Ik zeg 1 ding: ik ga nooit meer van me leven op een sprintscooter rijden met een monoarm ----> bijna dood ervaring:+

verder vind ik het echt een mega vet ding, suc6 er verder mee8)
 
GROSSIE said:
Ik zeg 1 ding: ik ga nooit meer van me leven op een sprintscooter rijden met een monoarm ----> bijna dood ervaring:+

verder vind ik het echt een mega vet ding, suc6 er verder mee8)

maar ut 0wnt wel KK hard!!

echt fucking tof zo laag!!!!
 
GROSSIE said:
Ik zeg 1 ding: ik ga nooit meer van me leven op een sprintscooter rijden met een monoarm ----> bijna dood ervaring:+

verder vind ik het echt een mega vet ding, suc6 er verder mee8)

Hoezo wat is er gebeurd dan????
 
Exteem_Malaguti said:
Hoezo wat is er gebeurd dan????

Dat was met een Area51 voorvork in slider.. dat slingerde iig behoorlijk op hoge snelheid..

Mschien dat het met een SFvrok niet zo is of iig minder want zoals gezegt een Zip heeft er ook geen last van..

En als je nou een mooie wat ze achter een "sprintstang" noemen voor doet.
Zodat je voorvork star op zijn laagste punt vast staat..
 
Dat lijkt me niet echt een strak plan wim , ik denk dat hij dan zelfs nogmeer zwabbert , omdat hij zwaarder aan 1 kant is . een veer lijkt me een veel beter plan voor deze vork.
 
Bij een Dragster kan je ook perfect hoge snelheden rijden, maar dat komt misschien ook omdat die wat zwaarder is.
Het ziet er eeeeerg vet uit en veel succes.
 
Wim said:
Dat was met een Area51 voorvork in slider.. dat slingerde iig behoorlijk op hoge snelheid..

Mschien dat het met een SFvrok niet zo is of iig minder want zoals gezegt een Zip heeft er ook geen last van..

En als je nou een mooie wat ze achter een "sprintstang" noemen voor doet.
Zodat je voorvork star op zijn laagste punt vast staat..

We zulle zien wat het gaat geve zoals ik al eerder zei misschien valt het tege misschien valt het mee, we zulle zien gaan toch niet direct volle bak. Eerst eens goed teste hoe alles het gaat houden.
 
Exteem_Malaguti said:
We zulle zien wat het gaat geve zoals ik al eerder zei misschien valt het tege misschien valt het mee, we zulle zien gaan toch niet direct volle bak. Eerst eens goed teste hoe alles het gaat houden.

En anders pas je de vork weer aan :p
aan de special te zien heb je genoeg kennis/ervaring en apparatuur binnen handbereik :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top