Extreem malaguti F12

Status
Not open for further replies.
Exteem_Malaguti said:
1 Voorvork is orgineel!!
2 Wielen staan in een lijn, en als ik hem voor wil laten zakken hal ik me een ander veer.

Dat lijkt me ook inderdaad een optie! super origineel verder! Ga zo door dit wordt een custom winnaartje denk ik;)
 
Hier dan eindelijk pics van mijn nieuw en velengt frame, voordat iemand iets aan te merken heeft frame is nog niet helemaal af.
tNL17581.jpg
 
Wel erg hoog & kort (steil balhoofdshoek), ik weet niet wat je ermee wild doen... maar je weggedrag nu.. :X
 
Tinne said:
Wel erg hoog & kort (steil balhoofdshoek), ik weet niet wat je ermee wild doen... maar je weggedrag nu.. :X

Hoog is hij wel maar kort zeker niet pics met kappe zulle volgen dan zie je pas hoe lang hij is, balhoofd is standaard zo bij Phantom. En weggedrag is niet zo dat we er plat mee door de bocht moete, maar begrijp wat je bedoelt misschien rijd het dadelijk kut of valt het mee we zullen zien.
 
Last edited:
misschien kun je doormiddel van het verplaatsen van je balhoofd het ding iets lager maken. In ieder geval de voorkant... Niet alleen voor de wegligging maar wss ook voor de looks.

Verder echt een super origineel project. Hoop dat je het helemaal afmaakt! Ga zo door!
 
zjaaakie said:
misschien kun je doormiddel van het verplaatsen van je balhoofd het ding iets lager maken. In ieder geval de voorkant... Niet alleen voor de wegligging maar wss ook voor de looks.

Verder echt een super origineel project. Hoop dat je het helemaal afmaakt! Ga zo door!

Weet je wat mijn probleem is ik kan het niet inkorte,zie foto dan zie je dat de voorvork als bijna tege het frame zit en als ik hem ook maar 1cm inkort zal hij het frame raken met sturen. Maar er wordt aan gewerkt om hem voor lager te krijgen
 
Hij wordt echt goed vet kerel, volgend jaar de phantoms maar is naast elkaar zetten op een meeting :W
 
TE ERG.... dat logo klaart zo hard helemaal te gek waar je mee bezig bent man :D:D:D:D:D:D:D ga egt zo door alles custom made heel erg....
 
gvd wijs allemaal man,
en dat van je stuur dat zo recht staat is altijd op phantom ofzo :?
wij hadden dat ook. ik vond het idd voor geen kont rijde, in de bochten tegenduwen enz.
mja superwijs ding. ben echt benieuwd naar het eind plaatje
 
lekker.eindelijk nog eens iets speciaal van uiterlijk

je kappe gaan echt vetjes zijn.der zoude meer mense hun kappe moete bewerke :d
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top