This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Extreem malaguti F12

Status
Not open for further replies.
godzakke...dit is echt fantastisch....elke keer als ik weer kijk, verbaas je me echt.

zulke mooie ideen.

ben serieus benieuwd wat het wordt als totaal plaatje
 
Blue Shark said:
vet! alleen kan ik het op de foto's niet zo goed zien hoe u veersysteem exact scharnierd... kan je nog foto's maken?

Ik zou zeggen zoek een area51, dit is vanuit een area51 gemaakt geworden niet dat daar nog veel van evergebleven is

Iedereen bedankt voor jullie reacties.
 
Ding wordt echt alsmaar vetter he !! :~

Dit ziet er ook weer lekker goed uit, en die malossi vork is aangepast @ balhoofd? O-)
 
Marcel said:
Ding wordt echt alsmaar vetter he !! :~

Dit ziet er ook weer lekker goed uit, en die malossi vork is aangepast @ balhoofd? O-)


Is ongeveer 13cm ingekort, verdikking waar normaal de cup op zit is afgedraait geworden zowel in dikte als breedte en de complete as is afgedraait geworden zodat ik beter weg kwam met mijn ballehoofd. Zal wel f kijken of ik binnekort een betere foto maak.
 
Marcel said:
Oke, je hebt er niet een malaguti balhoofd opgefixt oid?

onder een speedfight ivm dikkere kogellagertjes(en had nog een nieuwe liggen) en boven wordt het gewoon voorzien van een piaggo balhoofd. Alleen de peugeot cup moet nog ff afgedraait worden.
 
Status
Not open for further replies.